Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen uit WV naar Konijnenberg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mensen uit WV naar Konijnenberg?

    Zijn er mensen uit West Vlaanderen (Regio Roeselare) die binnenkort naar Konijnenberg gaan om spullen?

    Zo ja, stuur me dan aub een mail / pb, indien u zou bereid zijn om enkele spullen voor mij mee te brengen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

    Nu wil ik hier niet ambetant gaan doen, maar kan je dat dan niet gewoon bestellen en laten afleveren via koerierdienst?
    Als iemand anders het kan meebrengen in een gewone auto, dan zal het wel niet ZO groot zijn en zullen de verzendingskosten best wel meevallen.

    En qua 'zekerheid' moet je het ook al niet doen, niet iedereen is te vertrouwen, dat is hier al vaker aan bod gekomen.

    Groeten en succes.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

      Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      Nu wil ik hier niet ambetant gaan doen, maar kan je dat dan niet gewoon bestellen en laten afleveren via koerierdienst?
      Als iemand anders het kan meebrengen in een gewone auto, dan zal het wel niet ZO groot zijn en zullen de verzendingskosten best wel meevallen.

      En qua 'zekerheid' moet je het ook al niet doen, niet iedereen is te vertrouwen, dat is hier al vaker aan bod gekomen.

      Groeten en succes.
      Heb je aan de ene kant gelijk in !

      Maar ik veronderstel (misschien onterecht) dat je landbouwer bent. Daarom vraag ik jou : Geeft je vader/ouders je niet geleerd om iedere rosse frank in twee te bijten? De mijne iig wel !

      Comment


      • #4
        Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

        Als je bij FK online bestelt, dan worden ze wel uit Nederland verzonden (niet dat dit een verschil uitmaakt, maar het duurt wel ietsje langer).

        Comment


        • #5
          Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

          Je krijgt een helboel gezeur als de derde iets heeft met het meegenomen pakket, ergste een verkeersongeluk of eenvoudig laten vallen of het ding werkt niet.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

            Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk bericht
            Heb je aan de ene kant gelijk in !

            Maar ik veronderstel (misschien onterecht) dat je landbouwer bent. Daarom vraag ik jou : Geeft je vader/ouders je niet geleerd om iedere rosse frank in twee te bijten? De mijne iig wel !
            Nee ik ben geen landbouwer (even mijn persoonlijke info bekijken kan helpen)
            Ik begrijp je best hoor, Ik krijg het geld ook niet zomaar in de schoot geworpen.
            Maar om het cru te stellen profiteer je wel van iemand anders.
            Hij moet er ook naartoe rijden en kost hem dus ook wel iets.
            Natuurlijk stemt de andere partij er wel mee in of kom je in het ergste geval iets overeen.

            En voor de rest kan ik hjanssen alleen maar bijtreden. Wie betaalt als er iets gebeurd.
            In geval van koerierdienst ben je daar toch ietsje zekerder van.

            Alleszins succes en hopelijk is er een BD'er met een goed hart die je verder helpt.



            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Je krijgt een helboel gezeur als de derde iets heeft met het meegenomen pakket, ergste een verkeersongeluk of eenvoudig laten vallen of het ding werkt niet.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #7
              Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

              kijk es bij art en craft gent.

              veel ichter, goede service en redelijke prijzen
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

                Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk bericht
                Geeft je vader/ouders je niet geleerd om iedere rosse frank in twee te bijten? De mijne iig wel !
                nee, mijn pa heeft mij geleerd mijn aankopen lokaal te doen en een goede verstandhouding met leveranciers op te bouwen. Ik ben vree content van die van A&C. Zelfs ooit eens een lenske van gekregen dat ik voor een experiment (DIY lensbaby) wilde gebruiken.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

                  @ jumpforjoy : Het was enkel maar op je tractorliefhebberij dat ik inspeelde !

                  @ hjannsen : Dat is waar, maar het gaat bij mij over een diffuser en enkele UV filters. Met andere woorden niet echt iets die "zeer" breekbaar te noemen is. Je kan het me trouwens niet echt kwalijk nemen om het te proberen. De search kan je (soms) al heel wat leren over de persoon waar je zaken mee gaat doen.

                  @ putor : Bedankt voor je levenswijsheid, maar ik had het ten eerste niet echt tegen jou, ten tweede is art & craft niet lokaal voor mij en als derde is iedere situatie tussen klant - leverancier anders. De goedkoopste waar ik dat materiaal vond in de buurt was bijna de helft duurder dan konijn. Het gaat dan nog niet om schatten, maar zoals ik hierboven al zei : proberen kan geen kwaad.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

                    Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk bericht

                    @ putor : Bedankt voor je levenswijsheid
                    graag gedaan, leuk dat je der blij mee bent
                    The Knight That Says Ni...kon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mensen uit WV naar Konijnenberg?

                      Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk bericht
                      @ jumpforjoy : Het was enkel maar op je tractorliefhebberij dat ik inspeelde !
                      Geen probleem
                      Nikon D7000 en wat lenzen.
                      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                      Comment

                      Working...
                      X