Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil zelf eens voor de lens staan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik wil zelf eens voor de lens staan

    Ik heb geen modelambities, en ik sta liever achter dan voor de lens. Maar ik zou graag eens als model ipv fotograaf mee doen aan een shoot. Dit om 3 redeneren:
    - om mijn zelfvertrouwen wat op krikken ('t is niet de gemakkelijkste periode van m'n leven momenteel)
    - om eens deftige foto's van mezelf te hebben. Mijn leven bestaat voor een groot deel uit fotografie, maar van mezelf heb ik niet veel foto's bv op feestjes enzo, omdat ik zelf altijd de camera in handen heb. En als ik op de foto sta zijn het snapshots.
    - ik heb allerlei ideeën, maar zelfportretten lukken niet goed.

    Is er hier een (goede) fotograaf die eens van mij foto's zou willen trekken? (best in de buurt van Oosterzele, ligt onder Gent, maar ik wil me zeker verplaatsen!)
    Ik zou graag heel mooie vrouwelijk foto's hebben, 'k wil alleen maar kleedjes aan doen voor de shoot. En liefst in de natuur. En ik zou graag wat inbreng hebben.
    Het liefst op TFCD-basis, maar misschien kan dat besproken worden.

    Ik weet niet in hoeverre m'n Facebook open is voor niet-vrienden. Dit zijn mijn profielfoto's: http://www.facebook.com/media/set/?s...6854006&type=1
    Een zelfportret (je ziet er wel m'n gezicht niet op):
    Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

    Hier nog een waar ik wel mooi op sta vind ik: http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

    Je Facebook-links zijn niet beschikbaar, maar dat zal een mogelijke kandidaat niet afschrikken, zeker? Ik vond wel dat je dat mocht weten.

    Vind wel een foto van jou:
    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
    Last edited by LesC; 23 augustus 2011, 18:23.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

      Ik kan die profielfoto's wel zien, maar dat is waarschijnlijk omdat we een gemeenschappelijke vriend hebben! Ook een fotograaf trouwens.
      Canon R | Leica Q
      EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
      Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
      [/COLOR]

      Comment


      • #4
        Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

        Hoi Sanne, ik hoor graag eens je ideeën! :-)
        Voeg mij maar eens toe op Faceboek of stuur mij een PM!

        PS: Ik heb ook dikwijls hetzelfde probleem, teveel zelf achter de camera...

        Comment


        • #5
          Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

          Je bent welkom bij mij in de studio !

          MVG, Jeff C.

          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

            IK ben onder de indruk hoeveel mensen er gereageerd hebben (ook nog privéberichten en via Facebook). Heel erg bedankt allemaal!
            Ik heb 2 fotografen gecontacteerd, ik kijk er naar uit ^^
            (10 shoots was me iets te veel van het goede )
            Facebook
            Flickr
            500px

            Comment


            • #7
              Re: Ik wil zelf eens voor de lens staan

              We kijken natuurlijk wel uit naar het resultaat he.....
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X