Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic vraag

    Ik ben een album in fotopic aan het maken.
    Ik heb een foto veranderd omdat mijn naam er niet goed opstond.
    Als ik de thumbails zie, zie ik de juiste versie, als ik de foto vergroot zie ik de verkeerde versie.
    Hoe komt het? ik heb de foto gedeleted, de andere erop gezet (maar die hebben wel dezelfde naam.)

    ik heb al verschillende keren gekeken, in een uitgelogd, maar het lukt niet.
    De foto die ik bedoel is deze:
    http://www.ana-carmen.fotopic.net/p2987535.html
    (edit:Nu is het wel gelukt.)

  • #2
    Act, probeer het eens door het cache-geheugen van je internet browser te legen.

    Comment


    • #3
      ai, wasda?

      Comment


      • #4
        Ergens in de voorkeuren van je browser staat zoiets als: 'Verwijder cachebestanden'
        Een internetbrowser zoals Internet Explorer onhoudt bepaalde gegevens. Mogelijk is dat de reden dat jij het oude nog niet aangepaste bestand ziet, terwijl het bestand, in dit geval je foto ,wel keurig aangepast op fotosite staat.
        Neem me niet kwalijk Act, ik weet niet waar die voorkeuren in Internet Explorer staan want zelf gebruik ik Safari voor de Mac.

        Comment


        • #5
          ik heb dit ook continue voor ... en ik heb het zelfs voor als ik op een andere pc(!) het de eerste keer wil bekijken dat ik nog steeds de oude versie zie ... ik vermoed dat het komt omdat de gegevens ergens gecached worden(bij internetprovider??) .. soms is eventjes geduld hebben (enkele uurtjes) het enigste dat werkt :-(

          Comment


          • #6
            Die bestanden kun je wissen onder Tools / Internet options / Tab General / Delete cookies en delete files (sorry, gebruik engelse IE..
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Probeer eens Ctrl- F5 te doen.

              Dit is vernieuwen, maar dan zonder in de cache te kijken. Meestal krijg je dan steeds de recentste pagina te zien, en niet de pagina die nofg overal in de proxy's en cache zit.
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Tja mensen bedankt.
                Het probleem is dat mij dat hier al uitgelegd is, ik heb dat toen ook gedaan, maar dan vergeet ik het weer
                Erg hé?
                Ik heb het zo opgelost: gewoon de foto terug gedeleted. De nieuwe foto een andere naam gegeven en dan was het wel in orde.
                Wat de cachebestanden betreft, dat zal ik eens proberen als Carlos thuis is, die moet dat maar voor moeder doen.

                Comment


                • #9
                  Soms een geluk hé, dat we jongere kinderen hebben, voor zo iets...
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by FilMar
                    Soms een geluk hé, dat we jongere kinderen hebben, voor zo iets...
                    tja, vroeger moesten de kinderen meehelpen op het land of in de zaak, nu moeten ze local support spelen voor de oudjes . Kwestie dat ze zich ook nuttig voelen zeker
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment

                    Working...
                    X