Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stommiteit?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stommiteit?

    Tot vorige week gebruikte ik de instellingen van mijn camera eigenlijk niet. Hij stond gewoon op standaard beeldinstelling maar nu begon ik ermee te experimenteren. Ik sloeg mij instellingen (bin-bestand) op het CF-kaartje en kopieerde ze daarna op mijn computer. Ik had ook instellingen gedownload en geïnstalleerd op mijn camera. Nu blijkt dat ik geen bestanden meer van mijn computer naar de CF-kaart kan kopiëren, de computer geeft een foutmelding. Ik heb het kaartje meermaals geformatteerd op de camera, formatteren op de pc gaat niet, is waarschijnlijk toch nutteloos en geeft ook een foutmelding. Het lukt nog wel met een andere kaart. Is mijn CF-kaart beschadigd door één van de gedownloade bestanden of ligt het misschien aan mijn computer die dit kaartje niet meer wil aanvaarden ? Heb ik één of ander virus binnengehaald en mogelijk ook op mijn camera gezet? Op de camera werkt het kaartje schijnbaar nog normaal.

  • #2
    Re: Stommiteit?

    welke camera? en welke pc en welke foutmelding ?
    camera's hebben bv fat 16 en fat 32 ... en bv apple heeft dat niet standaard dat formaat om hem zo te formateren... en windows 7 formateert een kaart in ntfs...
    Dus ... welke camera en welk merk en vooral welke foutmelding ?
    ( Als je toestel het wel kan formateren lijkt het mij niet stuk..)

    Comment

    Working...
    X