Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flickr

    Hoi,

    kan er iemand mij is uitleggen hoe ik de foto's van mijn flickr acount op het forum krijg, heb al van alles geprobeerd ma niks lukt

    bedankt

    filip

  • #2
    Re: flickr

    Mij lukt t ook niet. Al oplossing gevonden inmiddels?

    Comment


    • #3
      Re: flickr

      Lukt mij ook niet. Om hier fotos te posten gebruik ik mijnalbum.be (ik gebruik .nl omda toen ik me daar registreerde de .be versie nof ni bestond.)
      Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

      Comment


      • #4
        Re: flickr

        Links boven de foto staat een knoppen "Action", een envelopje, het Facebooklogo, het Twitterlogo en de "Share" knop.

        Klik op de Share-knop, er komt een dropdown menuutje waar je "Grab the link" klikt. Daar vink je "BBCode" aan en vlak erboven kies je je fotmaat (maximum 900 pixels).

        De code die daarboven staat kopieer je, en plak je hier op BD in het topic dat je start. Je hoeft verder niks te doen, dus die code niet meer tussen [IMG] [/IMG] plaatsen.

        Wat je wel nog kan doen, is eens de code in je topic staat, volledig selecteren en centreren (zoals je tekst centreert)


        mvg,
        Bart
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: flickr

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Links boven de foto staat een knoppen "Action", een envelopje, het Facebooklogo, het Twitterlogo en de "Share" knop.

          Klik op de Share-knop, er komt een dropdown menuutje waar je "Grab the link" klikt. Daar vink je "BBCode" aan en vlak erboven kies je je fotmaat (maximum 900 pixels).

          De code die daarboven staat kopieer je, en plak je hier op BD in het topic dat je start. Je hoeft verder niks te doen, dus die code niet meer tussen [IMG] [/IMG] plaatsen.

          Wat je wel nog kan doen, is eens de code in je topic staat, volledig selecteren en centreren (zoals je tekst centreert)


          mvg,
          Bart
          zo doe ik het ook
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #6
            Re: flickr

            Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

            Comment


            • #7
              Re: flickr

              Doe zo maar eens in het " test " onderdeel,je opent een foto op Flickr kies een formaat zoals medium,ga met uw muis op de foto staan en klik dan rechts en op eigenschappen en dan zie je de URL van de foto, selecteer dat en kopieren,dan gebruik je het vierkantje met het landschap in het berichten venster van BD, in het popup venstertje verwijder je eerst de http en je plakt daar je copy url in,en druk op ok ,in het berichten venster verschijnt dan de url code.Je kan voor dit ook eerst wat tekst invoeren en eronder dan de URL. Dan selecteer je alles en druk op centreren.Wandel maar eens met je muis over de menubalk vanaf de dikke B en je zal dan een verklarende tekst zien en zo kom je vanzelf bij centreren.
              Klik voor je opslaat op de voorbeeld knop,is het gelukt plaatsen maar.(Reactie versturen)
              Als je eerst je foto op de gewenste grote gebracht hebt met BDsizer en dan naar Flickr zal de gewenste grote voor BD wel ok zijn.Mvg
              https://ggpics.be/

              Comment


              • #8
                Re: flickr

                Mij is het gelukt bedankt voor de info

                Comment


                • #9
                  Re: flickr

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  Doe zo maar eens in het " test " onderdeel,je opent een foto op Flickr kies een formaat zoals medium,ga met uw muis op de foto staan en klik dan rechts en op eigenschappen en dan zie je de URL van de foto, selecteer dat en kopieren,dan gebruik je het vierkantje met het landschap in het berichten venster van BD, in het popup venstertje verwijder je eerst de http en je plakt daar je copy url in,en druk op ok ,in het berichten venster verschijnt dan de url code.Je kan voor dit ook eerst wat tekst invoeren en eronder dan de URL. Dan selecteer je alles en druk op centreren.Wandel maar eens met je muis over de menubalk vanaf de dikke B en je zal dan een verklarende tekst zien en zo kom je vanzelf bij centreren.
                  Klik voor je opslaat op de voorbeeld knop,is het gelukt plaatsen maar.(Reactie versturen)
                  Als je eerst je foto op de gewenste grote gebracht hebt met BDsizer en dan naar Flickr zal de gewenste grote voor BD wel ok zijn.Mvg
                  Dat is ook een mogelijkheid, maar Flickr vraagt (verplicht niet) om het op de manier te doen die ik uitgelegd heb, om de eenvoudige reden dat er ook wat publiciteit bij staat en direct doorgelinkt is naar hun site. En eigenlijk is het een kleine moeite om het op die manier te doen, tenslotte krijgen we van Flickr ook gratis ruimte om onze foto's te plaatsen, hé.

                  mvg,
                  Bart
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment

                  Working...
                  X