Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewegende dansfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bewegende dansfoto's

    Hallo allemaal,

    Ik ben met een project bezig om mensen te fotograferen in hun unieke woning. Nu wil ik telkens iets van deze persoons persoonlijkheid onthullen. Nu doe ik een reportage met een flamenco danser. Deze woont in een oude fabriek. Ik had een shot in gedachte maar mijn kennis in dit soort fotografie is veel te min:-)
    Kunnen jullie mij helpen hoe ik deze soort beweging in beeld kan brengen. http://www.howardschatz.com/portfolio.php?galleryID=22 Het gaat vooral om foto Motion Study 1084 of Motion Study #1028.

    Ik gebruik 5D mark II en 16-35 2.8 of 50mm 1.4, speedlight 580 exII had ook gedachte om ND van Lee te gebruiken zodat ik langer sluitertijd kan gebruiken. Maar hoe bevries ik de verschillende bewegingen? Meestal verkrijg ik nu een vage waas maar door te lang sluitertijd te openen (donkere omgeving) zie je enkel een flauwe waas waar je geen mens in herkent zoals bij howard. Flitslicht kan bevriezen maar kan je verschillende momenten bevriezen in 1 shot?

    Alvast bedankt:-)
    --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

  • #2
    Re: Bewegende dansfoto's

    Kijk eens in de handleiding of de flitser stroboscopisch kan flitsen of gewoon de flits eraf en proberen met de testknop.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Bewegende dansfoto's

      Repeterend flitsen met lange sluitertijd.
      Omgeving moet idd donker zijn.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Bewegende dansfoto's

        is niet zo moeilijk als je denkt, zelfs een amateur als ik kan zulke foto's maken, kijk daarvoor eens op:
        My first 'real' photoshoot at an wedding anniversary, i think it turned out pretty good?!

        (exif staat "normaal gezien" in alle beelden vermeld).
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #5
          Re: Bewegende dansfoto's

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          is niet zo moeilijk als je denkt, zelfs een amateur als ik kan zulke foto's maken, kijk daarvoor eens op:
          My first 'real' photoshoot at an wedding anniversary, i think it turned out pretty good?!

          (exif staat "normaal gezien" in alle beelden vermeld).
          Dit is het niet hoor...
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment

          Working...
          X