Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gynt's home

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gynt's home

    Alleen, te voet door de middle of nowhere van Oost-Noorwegen. Dit is het enige verhaal dat ik de moeite waard vind te vertellen.






























    Bedankt voor het kijken.

    Rein

  • #2
    Re: Gynt's home

    Desolaat landschap.
    Geen trollen gezien?
    catch the light before it slips away
    lose the light and you will lose your mind

    Comment


    • #3
      Re: Gynt's home

      jawel, drie trollen, maar ze waren verkleed als schapen

      ik vind het een mooie reeks, soms wat vlakke luchten maar dat is daar nu eenmaal zo. Voor de rest zeer mooie reeks, mij verveelt het niet!!

      Tom
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: Gynt's home

        Bedankt voor de reacties tot nu toe!

        ...nog mensen die een mening hebben?

        Comment


        • #5
          Re: Gynt's home

          Zeer mooie foto's met allemaal eenzelfde soort sfeer. Ik vind persoonlijk de foto's met een extra element naast de natuur (ik doel op de schaapjes en het huisje) het sterkst.

          Goede reeks die een mooi beeld geeft van de Noorse Wildernis.

          Comment


          • #6
            Re: Gynt's home

            Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk bericht
            ..........

            ...nog mensen die een mening hebben?
            tja.... mis een verhaal en zie hier alleen dat er gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid om 10 opnamen te posten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Gynt's home

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tja.... mis een verhaal en zie hier alleen dat er gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid om 10 opnamen te posten.
              grt,bouk.
              Ik heb er dagen aan een stuk rondgetrokken, alleen, in de vrije en wijdse natuur. Dit is mijn verhaal.

              Bedankt voor de zinnige reactie. Ookal zou het hier verkeerd staan, dit is een forum over fotografie, zou je het eventueel ook overwegen om de foto's te becommentariëren in plaats van te struikelen over het al dan niet passen van deze reeks in deze forumcategorie. Jouw post is minder waardevol in de database van BD dan mijn forumtopic, bij deze geef ik mezelf het recht hier op deze manier op te reageren. /my humble opinion

              Comment


              • #8
                Re: Gynt's home

                Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk bericht
                Ik heb er dagen aan een stuk rondgetrokken, alleen, in de vrije en wijdse natuur. Dit is mijn verhaal.

                Bedankt voor de zinnige reactie. Ookal zou het hier verkeerd staan, dit is een forum over fotografie, zou je het eventueel ook overwegen om de foto's te becommentariëren in plaats van te struikelen over het al dan niet passen van deze reeks in deze forumcategorie. Jouw post is minder waardevol in de database van BD dan mijn forumtopic, bij deze geef ik mezelf het recht hier op deze manier op te reageren. /my humble opinion
                U vroeg een mening en een forumlid gaf de zijne, geen nood your humble opinion staat genoteerd.
                OT moet ik helaas akkoord gaan, ik zie prachtige foto's (met grote voorkeur voor de schapenfoto) maar mis ook een beetje een verhaal doorheen de reeks.
                Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

                Comment


                • #9
                  Re: Gynt's home

                  Ik vind het wel passen als ik eerlijk mag zijn, ik vind de foto's prachtig, wanneer ik er naar kijk kan ik er meteen een eigen verhaal bij verzinnen. Deze soort fotoreeksen (verhaal) vind ik persoonlijk veel interessanter dan degene die direct zijn, hier kun je je eigen verbeelding laten spreken. Veel spannender dan wanneer het je in je schoot geworpen wordt, zoals bij voorgaande reeksen! Puik werk zou ik zeggen!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gynt's home

                    Ik vind het wel passen als ik eerlijk mag zijn, ik vind de foto's prachtig, wanneer ik er naar kijk kan ik er meteen een eigen verhaal bij verzinnen. Deze soort fotoreeksen (verhaal) vind ik persoonlijk veel interessanter dan degene die direct zijn, hier kun je je eigen verbeelding laten spreken. Veel spannender dan wanneer het je in je schoot geworpen wordt, zoals bij voorgaande reeksen! Puik werk zou ik zeggen!
                    Ik ga hier volledig mee akkoord, prachtige landschappen, waarbij je je eigen verhaal kan verzinnen. Veel verhaal valt er ook niet te vertellen denk ik, enkel dat je je alleen bent geweest, samen met overweldigende landschapsvormen.
                    Mvg John
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gynt's home

                      Je laat hier een aantal zeer sterke foto's zien, een reeks die best niet opslitst.
                      Geen verhaal, misschien, so what.

                      Groeten
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gynt's home

                        Zie ze nu pas en ik ben blij dat ik ze gezien heb.
                        Mooie reeks en van een hoog niveau.
                        I put the sexy in dyslexia

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gynt's home

                          Fantastische reeks. Dit vertelt een verhaal op zich, woorden zouden de sfeer alleen maar vernietigen.
                          https://www.tinicleemputfotografie.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gynt's home

                            Een verhaal is een verhaal als er een verhaal verteld wordt, niet als ik er zelf een moet bij
                            verzinnen, ook al zijn het mooie beelden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gynt's home

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bird-Rose Bekijk bericht
                              Ik vind het wel passen als ik eerlijk mag zijn, ik vind de foto's prachtig, wanneer ik er naar kijk kan ik er meteen een eigen verhaal bij verzinnen. Deze soort fotoreeksen (verhaal) vind ik persoonlijk veel interessanter dan degene die direct zijn, hier kun je je eigen verbeelding laten spreken. Veel spannender dan wanneer het je in je schoot geworpen wordt, zoals bij voorgaande reeksen! Puik werk zou ik zeggen!


                              Gelukkig staat er geen tekstje bij!
                              Last edited by Seeck; 30 december 2012, 23:42.

                              Comment

                              Working...
                              X