Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto repair center

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto repair center

    Dag

    In het begin van deze week begon mijn camera wat raar te doen.
    Normaal gezien hoor je 2 "klikjes" als je een foto maakt: één als de spiegel omhoog gaat en één als hij naar beneden gaat. Maar bij mij kwam daar opeens nog een 3de klikje bij.
    Het leek wel alsof de spiegel wat stuiterde.
    Ik heb er even naar gekeken, maar niets opmerkelijks gezien.
    Maar in die middag bleef de spiegel ineens gewoon naar omhoog staan. Je kan hem met de hand nog naar beneden doen, maar dan schiet hij gewoon weer omhoog. Hij trekt dus geen foto's meer.
    De persoon in het repair center in de buurt (ik zat toen in Wales) zij dat het waarschijnlijk aan het systeem zelf lag, maar ik denk niet echt dat het dat is, aangezien hij al op voorhand wat raar begon te doen.
    Weten jullie of het nog mogelijk (in de zin van de prijs) is om hem te laten repareren, of moet ik een nieuwe camera kopen?

    Alvast bedankt
    Victor Van Wassenhove
    Website[/CENTER]

  • #2
    Re: Foto repair center

    ik vrees dat de kosten voor een nikon D40x duurder gaan uitkomen dan een tweedehands toestel te kopen
    je mag al zo is zo 50€ bestek kosten betalen voordat ze iets aan je toestel doen
    ik zou eerder dan investeren in ofwel een nieuw toestel (als je budget het toelaat) ofwel een nieuwer model tweedehands kopen
    je kan dikwijls tweedehands toestellen vinden van bv 7 a 8maand oud met dus nog meer dan een jaar garantie erop

    Comment


    • #3
      Re: Foto repair center

      Waarom zeg je dat het voor een D40x duurder zal uitkomen? Of bedoel je gewoon in het algemeen?
      Website[/CENTER]

      Comment


      • #4
        Re: Foto repair center

        de reparatie zal duurder uitkomen dan de prijs van een goed tweedehands toestel
        dat bedoel ik
        reken maar snel richting de 150€ kosten
        zo'n reparatie centrums werken niet echt goedkoop kwestie werkuren

        Comment

        Working...
        X