Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf voor huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf voor huwelijk

    Beste fotografen,

    ik heb voorlopig iemand die het eventueel al ziet zitten maar wil hier ook eens polsen,
    wij trouwen komend jaar op 30 april en zoeken iemand die van ons paar "creatieve" huwelijksportretten wil maken .
    dus geen foto's op de feest en dergelijke enkel van ons 2 en eventueel maar waarschijnlijk zelfs niet op het gemeentehuis.
    Is hier iemand die zich geroepen voelt om ons te helpen ? enige vereiste is dat er wat creativiteit in moet zitten en geen saai portret .

    alvast bedankt

    desnoods via pm en zet er gerust een prijs of geen prijs bij
    we zijn van oud-heverlee btw

  • #2
    Re: fotograaf voor huwelijk

    Voor alle duidelijkeid: huwelijken zijn totaal mijn genre niet.

    Maar als ik het goed snap, dan wil je geen complete reportage. Wil je geen massa foto's, maar wil je gewoon enkele goed, originele foto's?

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf voor huwelijk

      idd gewoon de dag van onze trouw wanneer we in kleed en kostuum zijn dan paar mooie,creatieve foto's van ons .
      mogen er veel zijn maar moet zeker niet desnoods een groter aantal op dvd of stick en een paar die we laten afdrukken of de fotograaf zelf laat afdrukken .

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf voor huwelijk

        check: www.maartendevoldere.be
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf voor huwelijk

          kijk eens op www.leentjeloveslight.com en zend me gerust een email als mijn genre foto's je iets lijken!
          * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

          Comment

          Working...
          X