Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Creatief geflitst..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Creatief geflitst..

    Ik vind dit echt wel heel leuk gedaan..

    【androp「Bright Siren」special site (PC only)】http://www.androp.jp/brightsiren/Bright Sirenを初めて聞いたとき、暗闇の中で明滅するまばゆい光のイメージが目に浮かび、「思い出にならぬように」という歌詞が心に残りました。そこで「思い...



    【androp「Bright Siren」Special site (PC only)】http://www.androp.jp/brightsiren/androp「Bright Siren」ミュージックビデオのメイキング映像。このビデオではCGは一切使わず、実際に250台のカメラを並べ、そのストロボの光をプロ...
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Creatief geflitst..

    ik vond de lichtkranten via de wolkenkrabbers van hong-kong leuker.

    YMMV Nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Creatief geflitst..

      Te veel budget ... te weinig fantasie.

      Kompleet overbodig om hiervoor 250 camera's te gebruiken, enkel en alleen om een flits af te laten gaan ?

      Over the top voor mij ... knap gedaan en mooi bestuurd (geprogrammeerd), maar om hiervoor 250 EOS60D camera's te gebruiken ?
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Creatief geflitst..

        Knipperende Eiffeltoren is toch net iets creativer en mooier....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Creatief geflitst..

          Indrukwekkend, omdat het met camera's gedaan is,
          maar hetzelfde effect had ook veel goedkoper kunnen zijn met normale lampen idd

          Komen die toestellen achteraf op ebay voor een prijsje?

          Comment


          • #6
            Re: Creatief geflitst..

            Zo zie je maar dat je nooit flitsen genoeg kan hebben in je tas

            ff on topic nu:

            Denk dat canon ook wel een duwtje zal gegeven hebben in het leveren van het materiaal, toch ergens onbetaalbare reklame die ze ervoor krijgen met deze "stunt".

            Iedereen denkt wel dat de cameras zelf in actie zijn maar dat is niet zo hoor. Ze triggeren de flashes manueel en voorzien die van zwaar voeding (in een van die flimpjes kan je trouwens de aanpassing aan de electronica zien)

            Naaargja, leuk gedaan toch
            Nu is het aan Nikon of de anderen om een variatie te vinden hierop.

            Comment


            • #7
              Re: Creatief geflitst..

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Nu is het aan Nikon of de anderen om een variatie te vinden hierop.
              Dat hebben ze al jaren: een perfect flitssyteem en daar heb je meer aan dan aan deze onzin, trouwens dure flitsstandaards gebruikten ze....
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X