Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Dare2Fly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Dare2Fly

    Proficiat aan Dare2fly met de eerste plaats, voor mij was het de beste van de maand. Ondanks een soortgelijke foto vorig jaar al eens geplaatst was blonk deze uit door de sublieme uitvoering. Ook aan skateflip die met zijn foto me echt deed verlangen naar vakantie en aan petito die ondanks zijn naam een grootse foto neerzette, zeker de moeilijkheidsgraad in acht genomen. Ook een proficiat aan de ganse top 12.

    De speciale vermelding zou ik willen geven aan de foto van Lut en Frakske die een op zich prachtige foto maakten maar waar het thema willicht te weinig duidelijk was.

    Mijn keuze voor een studio opname was een verplichte keuze. De eerste weken had ik geen tijd, maar was van plan om in de laatse week iets te doen aan zee. Heelaas werd ik toen geveld door zware rugpijn waardoor ik enkele dagen haast niet meer kon lopen (laat staan fotograferen). Ik heb dan maar enkele zaken bijeengesprokkeld om op mijn gemak dit te maken. De uitslag valt gelukkig mee, want ik kon moeilijk inschatten hoe men het als invulling van het thema ging beoordelen.

    Nu op naar het volgende thema wielen, maar mocht er nu weer iets in mijn rug schieten dan kan ik me zelf fotograferen.... in een rolstoel
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

  • #2
    Re: Proficiat aan Dare2Fly

    Profitiat Dare2fly met je verdiende eerste plaats. Het is een sterke foto die ik al van het eerste moment als een eventuele winnaar aanzag.
    Ook en dikke prifitiat aan skateflip en petito met hun plaats in de top drie die ook zeker en vast verdiend zijn.
    Ook een dikke proficiat aan de ganse top 12

    (@ Erven: moest het zo ver komen dat je in een rolstoel zit, wil je mij dan even een seintje geven, je hebt mij op een ideetje gebracht )
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Dare2Fly

      Ook van mij een dikke proficiat aan de top 12. De tent is zeer mooi uitgelicht en een heel mooi idee. Wist direct dat deze zou winnen.
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Dare2Fly

        Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
        Ook een proficiat aan de ganse top 12.
        Zie nu pas dat het aan de top 13 moet zijn want er is terug een gedeelde 12de plaats
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Dare2Fly

          dikke welverdiend proficiat voor jou

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Dare2Fly

            proficiat ! dat was wel voorspelbaar deze keer

            en proficiat aan al wie meedeed

            Erven, bedankt voor je reacties in mijn bijdrage was de link naar het thema wat al te verdekt ... maar zoals gezegd ... ik deed mee
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Dare2Fly

              Proficiat aan skateflip en petito met hun welverdiende 2de en 3de plaats. Ook de rest van de top 12 een dikke proficiat.
              Ik had het stiekem gehoopt maar niet meer verwacht dat ik zou winnen omdat er zeer goede deelnames tussen zaten . Hierbij dus mij welgemeende dank voor de vele punten .
              Op naar de volgende Challenge zou ik zeggen, ik ben benieuwd naar de creativiteit.
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Dare2Fly

                Proficiat Dare2fly!!!
                Ook aan alle andere deelnemers!
                Ik had ook graag nog willen deelnemen maar wegens tijdgebrek en vakantie heb ik mijn foto niet meer kunnen plaatsen. Jammer!!
                Op naar de volgende challenge!!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Dare2Fly

                  Ook vanwege mij ne dikke proficiat aan Dare2Fly !

                  En ja ; er was ooit een voorganger maar . . .
                  (mijn oranje tentje werd toendertijd belachelijk gemaakt)

                  Toch blijf ik de challenge leuk vinden; het is voor mij een soort barometer!
                  Raar soms, hoe er op mijn foto's op andere sites, totaal anders gereageerd wordt
                  En dąt is the challenge voor mij

                  Grts Maddy
                  zero

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Dare2Fly

                    ook van mij een een dikke proficiat met je overwinning
                    was eigenlijk te verwachten toen ik deze zag
                    ook de nr's 2 en 3 een dikke proficiat
                    alsook de gehele top 13
                    mijn deelname was er eentje van op het laatste moment
                    wou deze echt aan de zee gaan maken opeen zonnige weekend dag
                    maar het is er niet van gekomen
                    dus hier maar aan de maasplas een uur op de zon zitten wachten die maar niet wou komen

                    ook mijn ander idee was niet uitvoerbaar

                    je kent ze wel die bordjes die de kampplaatsen aangeven van de jeugdbeweging
                    dat is vakantie voor de kids en dat zonder toezicht van de ouders
                    maar hier in het maasland waar het vroeger vol stond met deze bordjes was er nu geen enkel te vinden
                    al weer iets van het charme van z'n kampplaats dat verloren is gegaan door de GPS denk ik
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Dare2Fly

                      Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                      Proficiat aan Dare2fly met de eerste plaats, voor mij was het de beste van de maand. Ondanks een soortgelijke foto vorig jaar al eens geplaatst was blonk deze uit door de sublieme uitvoering. Ook aan skateflip die met zijn foto me echt deed verlangen naar vakantie en aan petito die ondanks zijn naam een grootse foto neerzette, zeker de moeilijkheidsgraad in acht genomen. Ook een proficiat aan de ganse top 12.

                      De speciale vermelding zou ik willen geven aan de foto van Lut en Frakske die een op zich prachtige foto maakten maar waar het thema willicht te weinig duidelijk was.

                      Mijn keuze voor een studio opname was een verplichte keuze. De eerste weken had ik geen tijd, maar was van plan om in de laatse week iets te doen aan zee. Heelaas werd ik toen geveld door zware rugpijn waardoor ik enkele dagen haast niet meer kon lopen (laat staan fotograferen). Ik heb dan maar enkele zaken bijeengesprokkeld om op mijn gemak dit te maken. De uitslag valt gelukkig mee, want ik kon moeilijk inschatten hoe men het als invulling van het thema ging beoordelen.

                      Nu op naar het volgende thema wielen, maar mocht er nu weer iets in mijn rug schieten dan kan ik me zelf fotograferen.... in een rolstoel
                      had dit nog als commentaar bij je foto gezet.. "zeer goed uitgevoerde studio opname,en gaat vermoedelijk veel punten scoren. maar nu de opdracht luidt ''vakantie'' kon je ook gerust eens met de camera erop uit trekken."..leuk dat je even toelicht
                      en natuurlijk een dikke proficiat aan Dare2Fly!
                      Last edited by krol; 6 augustus 2011, 13:58.

                      Comment

                      Working...
                      X