Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ter herinnering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ter herinnering

    Even de aandacht vestigen op de wijziging van de Challenge Rules welke in voege treden op 01 Aug 11.

    Vanaf 01 Aug 11 is het nog enkel mogelijk om tijdens de lopend Challenge 1 foto in te sturen.

    Eenmaal een foto werd gevalideerd is het niet meer mogelijk om de foto te vervangen door een verbeterde of nieuwe foto.

    Uitzondering op de regel:

    Een foto welke door de moderator werd geweigerd en dus niet werd gevalideerd kan wel vervangen worden door een verbeterde versie of andere foto.

    Heel uitzonderlijk, met zeer gegronde reden en met toestemming, van de Challenge moderator kan een gevalideerde foto worden vervangen. In dergelijk geval vervalt uiteraard de score op de vorige foto.

    Zie onderstaande linken:

    Topic Aandacht, wijziging Challenge Rules !

    De Challenge Rules

    Gebruik van dit forum ( & challenge reglement)
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Ter herrinnering

    en hier bij is mij gevecht van jaren beëindigd.
    bedankt.......bedankt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ter herrinnering

      Dan vermoed ik dat ik iets heb gedaan wat niet mag? Ik heb het er trouwens wel bij vermeld, maar ik had toen ik de foto postte nog geen z/w verwerker en heb er nu wel 1. Dus had ik de foto vervangen aangezien ik de originele echt ontoereikend vond. Nu weet ik niet of mijn foto reeds "gevalideerd" was...

      Ik zou het spijtig vinden moest ik de pover nabewerkte terug moeten plaatsen aangezien het om dezelfde foto gaat, maar wil ook de regels niet met de voeten treden!

      Vriendelijke groet,
      Maxime
      http://www.flickr.com/photos/60108922@N07/
      Nikon d700 + 50 1.8 + 80-200 2.8 + 70-300vr + Samyang 14mm 2.8 + 105 2.8 vr micro + Samyang 85mm 1.4+ Fujifilm x100

      Comment


      • #4
        Re: Ter herrinnering

        @Bokeh,

        Neen Uw foto is nog niet gevalideerd voor de maandelijkse BD - Challenge.

        Om de volgende reden er is tot heden geen foto van U op de Challenge Server binnengelopen. Noch de eerste door U vermelde foto noch de omzetting naar zwart wit is op de Challenge server binnengelopen.

        Ik wil er wel op wijzen dat de hier vermelde herinnering enkel toepasselijk is op de BD maand – Challenge en niet van toepassing is op de Shoot Challenge.

        De maandelijkse BD Challenge en de Shoot Challenge zijn 2 afzonderlijke foto Challenge’s elk met hun eigen voorschriften.

        Gezien ik geen foto van U terugvind op de server van de Challenge heb ik een sterk vermoeden dat U de foto hebt overgemaakt voor deelname aan de Shoot Challenge.

        Ik vermoed dat U wilde deelnemen aan “Shoot Challenge 13: Citytrips

        Link naar Shoot Challenge 13: Citytrips

        Indien U toch een foto instuurde voor de BD Challenge met als onderwerp “Wielen” probeer dan nogmaals Uw foto in te sturen via onderstaande link

        Link naar BD - Challenge

        Lukt het U niet neem dan gerust met mij contact op.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Ter herinnering

          @Spooky: voor de Shoot Challenge #13 (Citytrips) heeft Bokeh reeds een reglementaire foto gepost. Het zal dus vermoedelijk wel om de BD Challenge gaan.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Ter herinnering

            Bedankt LesC voor deze informatie.

            Tot nu tot is geen enkele foto van Bokeh voor de BD-Challenge binnen gelopen.

            Ofwel maakt, Bokeh een fout bij het uploaden van zijn foto voor de BD-Challenge waardoor de foto niet binnenkomt op de Challenge Server. Ofwel gaat het toch om een foto welke hij inzond, voor de Shoot Challenge maar vreesde hij dat omwille van de gewijzigde maand BD-Challenge Rules zijn foto voor de Shoot Challenge niet zou aanvaard worden of zou verwijderd worden. Mogelijk had hij in de Shoot challenge zijn foto nog niet foto opgemerkt toen hij het bericht schreef in het Challenge forum.

            In ieder geval neem ik contact op met Bokeh om indien zo nodig hem te helpen.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment

            Working...
            X