Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

metalic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • metalic

    Mogen modellen eigenlijk ook posten op dit forum? =)






    Fotogr: Stéfan Bourson
    Haar: Maxime Garcia
    MU: Debbie Declercq
    Styling: Sarah Cazeneuve

    laat maar weten wat jullie bevindingen zijn :-)
    xxxx

    Zoals Lennert aal aanhaalde, enkel foto's die u zelf genomen hebt mag je posten!
    Daarom zijn de foto's achter een link geplaatst en dit topic naar "Algemeen" verplaatst.

    RF
    Mod
    Last edited by Red Falcon; 30 juli 2011, 05:42. Reden: Geen eigen genomen foto's.
    www.nathalievandenberg.be

  • #2
    Re: metalic

    Zeker en vast, wel eerst het regl. eens lezen.Hier mag je max 1foto per topic en per 24u plaatsen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: metalic

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Zeker en vast, wel eerst het regl. eens lezen.Hier mag je max 1foto per topic en per 24u plaatsen.
      Toch niet. Je mag alleen foto's in showcase posten als je zelf maker bent van de beelden.
      Wat wel kan is in 'Algemeen' een thread starten met de links naar de foto's waar je op staat. Denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: metalic

        Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        Toch niet. Je mag alleen foto's in showcase posten als je zelf maker bent van de beelden.
        Wat wel kan is in 'Algemeen' een thread starten met de links naar de foto's waar je op staat. Denk ik.
        Helemaal juist.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: metalic

          Salvador Dali zou dus zijn foto's, waarop hij vaak zelf op staat, dus hier niet mogen plaatsen terwijl hij toch als maker genoemd wordt en niet de knopjesdrukker, maar hij regiseerde wel het geheel.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: metalic

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Salvador Dali zou dus zijn foto's, waarop hij vaak zelf op staat, dus hier niet mogen plaatsen terwijl hij toch als maker genoemd wordt en niet de knopjesdrukker, maar hij regiseerde wel het geheel.
            Dat is al een een hele oude oeverloze discussie die volledig off topic is . Maar ik ben het wel met je eens. Ik kan zelfs mijn hond leren op een knopje te drukken echter een foto regiseren zal wat lastiger worden . Het is freitelijk remote control en wordt het dus een zelfportret

            On topic: Als ik je als model zou moeten beoordelen (fotograaf heeft geen zin) zou ik zeggen wat meer passie, expressie in je gezicht zou deze foto's ten goede komen. De kleding is uitbundig, je gezichtsuitdrukking nogal vlak.

            Gr. X.

            Comment

            Working...
            X