Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topic Geheugenkaart.be verwijderd.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topic Geheugenkaart.be verwijderd.

    Beste mensen,
    Het topic over geheugenkaart.be heb ik verplaatst naar de onzichtbare regionen van de BD.
    Dit omdat er harde beschuldigingen in werden gezet. Ik denk dat de crew maar moet beoordelen of het topic moet blijven bestaan (lees teruggezet worden).

    Ik hoop op uw begrip hiervoor.

  • #2
    @ Omega:
    Bedankt voor uwe PROFICIAT voor mijn 1000ste post,ik was er juist mee bezig om U te bedanken als.......oeps topic weg.
    't Is maar juist ook,want ik begon me stilletjes kwaad te maken...maar het is al over nu.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      De door mij gestarte topic over geheugenkaart.be is geschrapt.

      Jammer, ik had de laatste replys niet kunnen lezen.

      Toch nog even duidelijk maken dat ik niemand vals beschuldig.
      Ik sprak de waarheid.

      Maar wat andere BD'ers er verder over te melden hebben, zijn hun zaken en hiervoor kan ik niet instaan.
      BD0251BE
      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

      Comment


      • #4
        Cois het is maar beter ook zo, laten we maar genieten van BD, je kwaad maken is zonde van de tijd.

        En nu 5 sterren he, dat zegt toch ook wat over je betrokkenheid bij BD.

        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by BD Moderator Beoordeel
          Beste mensen,
          Het topic over geheugenkaart.be heb ik verplaatst naar de onzichtbare regionen van de BD.
          Dit omdat er harde beschuldigingen in werden gezet. Ik denk dat de crew maar moet beoordelen of het topic moet blijven bestaan (lees teruggezet worden).

          Ik hoop op uw begrip hiervoor.
          harde beschuldigingen, so what?

          Als ze kloppen zijn we er allemaal slimmer van geworden, en als ze niet kloppen gaan er een paar mensen terecht op hun bek....

          ik heb het niet zo op doofpotoperaties...

          Stef

          Comment


          • #6
            Stef, dit is geen doofpotpolitiek, dit is gewoon niet kunnen toestaan dat wie dan ook harde beschuldigingen uit zonder dit aan te kunnen tonen.

            Comment


            • #7
              laat toch het forum dit zelf regelen....we zijn toch verstandig genoeg om zelf te kunnen uitmaken wat terecht en onterecht blijkt...

              trouwens 90% van de replies waren het relaas van persoonlijke ervaringe en dus niet uit de lucht gegrepen...

              moet je dan een HEEL topic wissen ?

              ik vind trouwens dat jij nogal heel vaak het slotje en de "wisser" hanteert...maar dit geheel terzijde

              Stef

              Comment


              • #8
                Ja nu weet ik ook niet wat er aan de hand is
                BD0235BE

                http://www.pbase.com/macchap

                We do what we can with what we have and where we are

                Comment


                • #9
                  Moderator, heb je geheugenkaart.be verwijderd ? Da's wel heel drastisch. Ik neem aan dat je de topic bedoelt?

                  Ludovic
                  EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                  BD0118BE

                  Comment


                  • #10
                    tenminste de waarschuwing laten staan dat voordat je bij geheugenkaart momenteel(!) een bestelling plaatst of een voorschot betaald dat je eerst contact probeert te krijgen met otto of iemand anders ...

                    (wat eigenlijk nog altijd het beste is bij elke online shop)

                    Comment


                    • #11
                      Moderator ik denk dat je best eens naar de firma nu beld ik denk dat ze u een beetje wijzer kunnen maken
                      Originally posted by BD Moderator Beoordeel
                      Stef, dit is geen doofpotpolitiek, dit is gewoon niet kunnen toestaan dat wie dan ook harde beschuldigingen uit zonder dit aan te kunnen tonen.


                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by igor
                        Moderator, heb je geheugenkaart.be verwijderd ? Da's wel heel drastisch. Ik neem aan dat je de topic bedoelt?

                        Ludovic
                        GEK word je van die mensen...
                        (topictitel aangepast)

                        Comment


                        • #13
                          Ben het er dus ook TOTAAL niet mee eens...
                          Ik kan begrijpen dat scheldpartijen en dergelijke (zoals die in het verleden wel eens zijn voorgevallen ) worden gemodereerd... Maar dit is (zoals Stef zegt) ervaringen van mensen, en met feiten gestaafde posts... We leven toch niet in een oostblokland ?
                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment


                          • #14
                            veel geluk ;-) heb dat net een hele dag geprobeerd ...

                            Originally posted by Loodgieterke
                            Moderator ik denk dat je best eens naar de firma nu beld ik denk dat ze u een beetje wijzer kunnen maken

                            Comment


                            • #15
                              vejito eerst ben ook ik in het ootje genomen maar als de moderator nu zijn werk tot een goed einde wilt bregen zal hij dadelijk alles officieel maken
                              Originally posted by Vejito
                              Ben het er dus ook TOTAAL niet mee eens...
                              Ik kan begrijpen dat scheldpartijen en dergelijke (zoals die in het verleden wel eens zijn voorgevallen ) worden gemodereerd... Maar dit is (zoals Stef zegt) ervaringen van mensen, en met feiten gestaafde posts... We leven toch niet in een oostblokland ?
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                              Comment

                              Working...
                              X