Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar te beginnen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar te beginnen?

    Beste,

    Al een tijdje ben ik bezig met het volgen van fotografie/photoshop op diverse sites/facebookpaginas etc...

    Vooral de laatste weken is het werk van een bepaalde fotogaaf me opgevallen => http://www.pablovicente.com

    Ik vind zijn werk echt prachtig en bij het zien van zijn pareltjes begint het toch serieus te kriebelen om ook deftig wat over fotografie te leren met als bedoeling later ook vooral model/glamourfotografie te doen. Ik besef dat het werk van bovenstaande van hoge kwaliteit is en het jaren duurt aan tijd & ervaring om dat allemaal onder de knie te krijgen, maar de voldoening is voor mij een enorme drijfveer!

    Nu is fotografie een hobby die redelijk "in" is en mede door een oververzadigde markt kan IK de bomen door het bos niet meer zien. Ik ben op zoek naar een deftige cursus (model)fotografie om te beginnen bij de absolute basis.

    Ik Lees veel negatieve dingen over bepaalde syntra cursussen, hoe zit dat eigenlijk in de realiteit? ( vraag gricht naar (ex)cursisten).

    Momenteel beschik ik over een sony Alpha 200 DSLR. Deze is geschikt om de brede basis van fotografie aan te leren en zodra ik bepaalde dingen onder de knie heb, kan ik overgaan tot de aanschaf van Nikon/Canon.

    Tips?

    Alvast bedankt

    Mvg,

    Automatic

  • #2
    Re: Waar te beginnen?

    tips?

    ws volgen bij bv frank doorhof
    nikon stuff

    Comment

    Working...
    X