Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's uploaden met Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's uploaden met Flickr

    Hallo iedereen

    Jullie vragen mij altijd om mijn foto's groter te posten maar hoe hard ik ook mijn best doe, dit lukt mij niet. Ik open mijn foto met Adobe Photoshop CS5 en verklein hem dan naar 900 pixels en nadien upload ik hem met flickr. Als ik hem poste op Belgium Digital dan is deze nooit 900 pixels groot. Kan iemand mij helpen, iemand die ook foto's upload met Flickr of er ervaring mee heeft?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Foto's uploaden met Flickr

    Hoi Nathalie, da's raar want wanneer ik foto's upload naar mijn Flickr account in formaat x dan kan ik deze nadien zonder probleem in hetzelfde formaat (afmetingen) eender waar posten.

    Welke manier gebruik jij om de foto op een forum te plaatsen?
    Ik bedoel welke URL (link) kopieer jij vanop flickr?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's uploaden met Flickr

      Rechter muisklik op foto -> view available sizes -> kies grootte (als je ze op 900px upload is dat dus large) -> rechter muisklik -> Afbeeldingslocatie kopiëren (copy location) en url hier tussen [img] tags zetten.

      of

      Kies 'Actions' (links boven foto) -> 'View all sizes' -> Kies 'size' -> Rechter muisklik op de foto -> Afbeeldingslocatie kopiëren (copy location)

      Dit is de link van naar de 900px versie van jouw laatst geposte foto hier op het forum: http://farm7.static.flickr.com/6121/...9f94493c_b.jpg
      Last edited by Ticor; 20 juli 2011, 01:48.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Foto's uploaden met Flickr

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Hoi Nathalie, da's raar want wanneer ik foto's upload naar mijn Flickr account in formaat x dan kan ik deze nadien zonder probleem in hetzelfde formaat (afmetingen) eender waar posten.

        Welke manier gebruik jij om de foto op een forum te plaatsen?
        Ik bedoel welke URL (link) kopieer jij vanop flickr?
        HTML/BBCode deze kopieer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's uploaden met Flickr

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Rechter muisklik op foto -> view available sizes -> kies grootte (als je ze op 900px upload is dat dus large) -> rechter muisklik -> Afbeeldingslocatie kopiëren (copy location) en url hier tussen [img] tags zetten.

          of

          Kies 'Actions' (links boven foto) -> 'View all sizes' -> Kies 'size' -> Rechter muisklik op de foto -> Afbeeldingslocatie kopiëren (copy location)

          Dit is de link van naar de 900px versie van jouw laatst geposte foto hier op het forum: http://farm7.static.flickr.com/6121/...9f94493c_b.jpg
          Ja maar hoe dan posten?

          Comment


          • #6
            Re: Foto's uploaden met Flickr

            Gewoon die link tussen [img] [/img] plaatsen

            Dus:
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Foto's uploaden met Flickr
              • Selecteer in flickr de foto die je wilt hebben.
              • Dan heb je erboven het logotje van facebook en twitter staan. Rechts daarvan staat een pijltje.
              • Klik daar op.
              • In het schermpje dat je nu krijgt staat er : " grab html/BBCode" (laatste optie)
              • Als je deze optie hebt opengeklikt even op BBCode zetten want die heb je nodig. (staat onder het kadertje waar je de grootte van de foto kunt kiezen)
              • Selecteer de code die je dan krijgt en kopieer die naar het forum.
              • Meer moet je niet doen.
              Nikon D90 - AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5 - 5.6G ED VR

              Comment


              • #8
                Re: Foto's uploaden met Flickr

                Oorspronkelijk geplaatst door xera1984 Bekijk bericht
                • Selecteer in flickr de foto die je wilt hebben.
                • Dan heb je erboven het logotje van facebook en twitter staan. Rechts daarvan staat een pijltje.
                • Klik daar op.
                • In het schermpje dat je nu krijgt staat er : " grab html/BBCode" (laatste optie)
                • Als je deze optie hebt opengeklikt even op BBCode zetten want die heb je nodig. (staat onder het kadertje waar je de grootte van de foto kunt kiezen)
                • Selecteer de code die je dan krijgt en kopieer die naar het forum.
                • Meer moet je niet doen.
                Bedankt, zoals u kunt zien staat de foto er normaal nu groter op.

                Comment

                Working...
                X