Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfolio vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portfolio vraag

    De oudste dochter (binnen 3 maand 17j) is op straat en op vakantie al meermaals aangesproken met de vraag of ze model is, niet dus... ze heeft er wel de maten en lengte voor.
    Nu zou ze graag een 10-15-max 20 foto's willen hebben die ze kan doorsturen naar modellenbureau's.
    Ikzelf kan met mijn materiaal en kennis deze opdracht niet tot een voldoende goed einde brengen.

    Wie kan en wil dit wel doen en tegen welke prijs?
    Alle info is welkom via het forum en/of pb.
    Pentax IST DL 50-200 std. tamron 18-200 1:3,5-6.3 macro
    Canon 30D 18-55 IS 35-105 70-300

  • #2
    Re: Portfolio vraag

    Je kan bij verschillende mensen terecht voor de fotografie, ik zou in eerste instantie het modellenbureau contacteren alvorens te investeren in een portfolio.

    Het modellenbureau werkt meestal samen met eigen fotografen voor hun testshoots.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Portfolio vraag

      en als ze al persé foto's wil (mss wil ze die zelf wel)
      dan kan ze eventueel beroep doen op sites zoals modellennet en daar iemand zoeken die een shoot TFCD wil doen (probeer wel enkele referenties van de fotograaf op te zoeken)
      Fuji X-E1 - 18-55mm
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Portfolio vraag

        Als ik je raad mag geven: ga nooit naar een modellenbureau dat geld vraagt voor het maken van de foto's! Je hoeft ook helemaal geen foto's te hebben om naar een bureau te stappen. Gewoon jezelf gaan presenteren. Als ze in je geloven, zullen zij de investering doen om de foto's te laten maken. Als je dan opdrachten krijgt, dan wordt er wel een deel van de opbrengst door het bureau gehouden voor de onkosten, maar zelf moet je in het begin niets betalen. Vraagt het bureau dat wel, loop dan maar gewoon terug buiten...
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

        Comment

        Working...
        X