Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeaubon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cadeaubon

    Ik wil dat jaar een iets origineler cadeau vinden voor iemand zijn verjaardag. Gezien die persoon zich ook graag bezighoudt met fotografie en dergelijke ben ik dus op zoek naar iets in die richting. Materiaal heeft hij genoeg weet ik, dus een bon bij bvb. konijnenberg voor boeken of materiaal is geen optie... Bestaat er iets als een bon of workshop voor een shooting day ergens op het platteland of binnenstad (Brugge, Gent, Ieper?)

    Ik weet dat er Bongo bonnen bestaan om een ritje op circuit te maken, vandaar... het enige wat ik terugvind is een fotoshoot, maar dat is ook

    Graag tips, ideeën.

    Alvast bedankt.
    Canon EOS 60D -- Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS -- Tamron 10-24mm F3.5-4.5 DI II LD -- Tamron 28-75 F2.8 XR DI -- Sigma 120-400mm F4.5-F5.6 APO RF DG OS HSM -- Samyang 8mm F3.5 Fisheye

  • #2
    Re: Cadeaubon

    Een enveloppe met geld in en daarbij een lijstje met ideetjes aan wat het te besteden?
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Cadeaubon

      er zijn een aantal leden op dit forum die workshops organiseren. Je kan misschien het inschrijfgeld cadeau doen. d_oracle geeft workshops over modellenfotografie en strobisme.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment

      Working...
      X