Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huwelijksfoto's - locatie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huwelijksfoto's - locatie gezocht

    Beste mensen

    Vrijdag 22 juli 2011 trouw ik en ik ben nog op zoek naar mooie lokaties in de buurt van Westerlo - Veerle-Laakdal om foto's te nemen. Dit moet wel binnen zijn aangezien het zeer waarschijnlijk gaat regenen...

    Kunnen jullie mij helpen?

    Alvast bedankt!

    Sara

  • #2
    Re: huwelijksfoto's - locatie gezocht

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot. Je vindt trouwens hier onder Algemeen meer dergelijke vragen.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: huwelijksfoto's - locatie gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door VdPSara Bekijk bericht
      Beste mensen

      Vrijdag 22 juli 2011 trouw ik en ik ben nog op zoek naar mooie lokaties in de buurt van Westerlo - Veerle-Laakdal om foto's te nemen. Dit moet wel binnen zijn aangezien het zeer waarschijnlijk gaat regenen...
      welkom op BD...

      wat maakt je zo zeker dat het gaat regenen? Vorige zaterdag stond er een totale regendag op 't programma... en toch... was het zonnig in de voormiddag, net goed voor de shoot van het huwelijk...

      ik zou met beiden rekening houden...

      Verder, zou ik me daar niet al te druk over maken (denk als je weldra trouwt dat je nog drukte genoeg hebt)! Het is de rol van de fotograaf om de mooie locaties te vinden... je kan toch moeilijk naar de bakker stappen met je eigen bloem? Heb gewoon vertrouwen in je fotograaf! Het is z'n job!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: huwelijksfoto's - locatie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        Heb gewoon vertrouwen in je fotograaf! Het is z'n job!
        idd

        trouwens met wat goed kadreren en een kleine scherptediepte is de struik op de parking van de Delhaize een prima lokatie.

        bij mij thuis moet er nog wat gyproc geplamuurd worden en plintjes gelakt. Jullie mogen dat in bruidstenue komen doen zodat het allemaal in de het-koppel-werkt-aan-de-toekomst-allegorie past.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: huwelijksfoto's - locatie gezocht

          In de regen kunt ge ook mooie foto's maken
          Zorg voor een grote paraplu. En de onderkant van je jurk gaat wel wat nat zijn.

          Maar het kan voor prachtige foto's zorgen.

          In het ergste geval kan je toch gewoon foto's maken in de zaal?
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

          Comment

          Working...
          X