Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postings sorteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Postings sorteren

    Hey,

    Het zou handig zijn als de postings gesorteerd konden worden volgens merk en type camera.
    Wat vinden jullie daarvan?

    Groeten,
    Dirk
    http://users.pandora.be/portfoliodirk/

  • #2
    Ik vind dat je volledig gelijk hebt als het gaat over technische aspecten maw in camera's en accessoires.
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

    Comment


    • #3
      bwa, dan krijg je van die dpreview-achtige toestanden. Alle merk-freaks hokken samen in 'hun' forumpje, en van de vruchtbare kruisbestuiving zoals nu het geval is blijft er niet veel meer over.
      M.a.w., ik vind het geeeeen goed idee.
      mvg,
      Bert
      D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

      Comment


      • #4
        Ik zie het ook liever zoals het nu is. Het ergste op dpreview is het opsplitsen van de 10D en de 300D gebruikers (je zou haast denken dat de 300D-ers besmet zijn met een dodelijk virus en niet in dezelfde groep mogen als de 10D-ers)
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Zeg Wunjo, ik bedoel alleen dat bijv. alle Canons bij elkaar staan (dus de 10D netjes bij de 300D).
          This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
          My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Wij zijn van meet af aan tegen "merkenforums" geweest net omwille van die "dpreview-achtige toestanden". Hier "leven" de merken broederlijk naast elkaar en wordt iedereen omwille van "de foto" gerespecteerd - niet omwille van het cameramerk .
            Maar ik snap ook wel dat als je per merk wil zoeken het ietswat moeilijker is.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Originally posted by jaja
              Hallo,

              Wij zijn van meet af aan tegen "merkenforums" geweest net omwille van die "dpreview-achtige toestanden". Hier "leven" de merken broederlijk naast elkaar en wordt iedereen omwille van "de foto" gerespecteerd - niet omwille van het cameramerk .
              Maar ik snap ook wel dat als je per merk wil zoeken het ietswat moeilijker is.

              Jaja

              Daarom is BD zo leuk en..... realistisch.

              Enerzijds stappen sommigen over van het ene "merk" naar het andere. En dat zou pas verwarrend zijn.....

              Anderzijds bepaalt niet het merk van camera welke fotos je maakt. Wel de persoon die de fotos maakt.

              Als je als fotograaf de sluiterknop van een 1€ camera of een 10.000€ camera bedient: de echte challenge is toch altijd om het uiterste uit je camera te halen... en.. uit jezelf (het belangrijkste)
              Niet om het uiterste uit je portemonnaie te halen!

              Uiteindelijk zijn de fotos belangrijk, niet het merk, of type camera... Dat laatste is slechts een wetenswaardigheid.

              War niet wil zeggen dat je wel betere fotos zal maken met de camera van je dromen. Maar iedereen droomt van een andere camera, iedereen heeft andere dromen. En het leukste : iedreen maakt andere fotos.


              Dus :
              Liever zoals het nu is : de foto (en de mens erachter) heeft zijn waarde op BD. Het type, of merk, camera is slechts een tool.

              Just my 2€

              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment

              Working...
              X