Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

    Geen fotografen toegelaten om "de kleine" te fotograferen, dus ipv met de vertrouwde Sony A700, nog eens met mijn Olympus XZ-1 compactje wat pics gemaakt vanuit het publiek.
    Ben (of was) eigenlijk geen echte Prince-fan, maar moet zeggen dat ik toch onder de indruk was. Z'n sterke live-reputatie is zeker gegrond.


    www.janvandenbulck.com

  • #2
    Re: Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

    Ahh f**k da microstatief (doet hem eigenlijk nog kleiner lijken ) ... maar desondanks .. me very like ...
    grtz
    DE site

    Comment


    • #3
      Re: Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

      Geweldige plaat imho
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

        Zeer gelukte plaat !

        Dit was wsl op dinsdag genomen. Op woensdag werd er uitdrukkelijk gevraagd geen foto´s te nemen vanuit het publiek tijdens het concert, en de security was zeker paraat om mensen hier op de vingers te tikken ! Maar ik zag wel regelmatig een fotograaf frontstage, en vraag me dus al een hele tijd of deze lucky bastard hier ook op BD zit, of dit een fotograaf van de band was ?

        En nogmaals, TOP PLAAT ! die micro, tja, het is een optreden, een show, een zanger, en daar hoort een micro bij (das mijn mening)
        Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
        flickr account

        Comment


        • #5
          Re: Prince @ Sint-Pietersplein Gent 2011

          Thanks guys !!!
          www.janvandenbulck.com

          Comment

          Working...
          X