Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D in aanbieding bij de Makro!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 300D in aanbieding bij de Makro!

    Ik zag in de nieuwe Makro-folder (die vanaf morgen geldig is) tot mijn verbazing de 300D staan.
    Klaarblijkelijk heeft de makro er dus een aantal weten te bemachtigen
    Als ik het goed onthouden heb kost hij 1188 euro (inclusief btw)

    Denk dat het er niet veel zullen zijn aangezien er bij elke fotohandel wachtlijsten voor dit geval liggen. Snap ook niet hoe de Makro er aan gekomen is, maar goed: misschien dat er hier iemand geinteresseerd in is?
    Zo ja: zou ik dinsdagochtend om 9 uur voor de deur liggen
    www.turnfoto.nl

  • #2
    Originally posted by Iris_1982
    Ik zag in de nieuwe Makro-folder (die vanaf morgen geldig is) tot mijn verbazing de 300D staan.
    Klaarblijkelijk heeft de makro er dus een aantal weten te bemachtigen
    Als ik het goed onthouden heb kost hij 1188 euro (inclusief btw)

    Makro Nederland??
    ***Canon 300D * kitlens * ...

    Comment


    • #3
      Denk in Makro Nederland, want in België is de huidige folder nog geldig t/m 24/02 en er staat geen 300D in.
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Ja ik zie net de folder inderdaad Makro Nederland.

        Comment


        • #5
          In de Colruyt zijn er ook te koop, met of zonder kit, zelfde prijs 1269 euro

          Comment


          • #6
            Als dat zo doorgaat hebben ze die binnenkort nog bij den Aldi of Lidl . Misschien hebben ze er dan nog een assortiment lenzen bij in de aanbieding
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Originally posted by Frederik
              Denk in Makro Nederland, want in België is de huidige folder nog geldig t/m 24/02 en er staat geen 300D in.
              Allé, alle Belgen trekken morgenvroeg naar de Makro's in Nederland Vergeet het niet jongens (en meisjes): met je Belgische koperskaart kan je er niet terecht! Je moet aan de onthaalbalie een "dagpasje" vragen!

              Comment


              • #8
                Daar zijn alle Canon 300D's gebleven. Makro heeft gewoon alles opgekocht in Benelux ! Geen wonder dat de wachtlijsten zo lang duren.
                Groetjes, Blord

                Canon 7D en wat lenzen.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Blord
                  Daar zijn alle Canon 300D's gebleven. Makro heeft gewoon alles opgekocht in Benelux ! Geen wonder dat de wachtlijsten zo lang duren.
                  bij mijn weten koopt makro niks (niks nopes)
                  ieder product die in de macro te vinden is, is nog van de fabrikant/groothandel tot waneer deze verkocht is ( a,ja dan is het van u ). de macro neemt enkel een percent, zelfs om je product in de reclamefolder te krijgen moet je verschillende €kes betalen om er te mogen in staan

                  heb ik mij aten wijsmaken door een vertegenwoordiger die de macro als klant heeft
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by lieven lens
                    Originally posted by Blord
                    Daar zijn alle Canon 300D's gebleven. Makro heeft gewoon alles opgekocht in Benelux ! Geen wonder dat de wachtlijsten zo lang duren.
                    bij mijn weten koopt makro niks (niks nopes)
                    ieder product die in de macro te vinden is, is nog van de fabrikant/groothandel tot waneer deze verkocht is ( a,ja dan is het van u ). de macro neemt enkel een percent, zelfs om je product in de reclamefolder te krijgen moet je verschillende €kes betalen om er te mogen in staan

                    heb ik mij aten wijsmaken door een vertegenwoordiger die de macro als klant heeft
                    Dan moet die verkoper beter zaken doen, want de Makro koopt wel degelijk op een normale manier aan. Soms wel met recht opr etour, hangt allemaal af van de de onderhandelingen. Dat ze een bijdrage vragen voor de promotionele akties (folders), is een beetje "marktgewoonte", veel grote en krachtige organisaties vragen dat.

                    Comment


                    • #11
                      Even binnengesprongen in de Colruyt (België)
                      Ze hebben 2 stuks (twee!) van de 300D kit (met 18-55) voor gans België
                      Prijs 1269 EUR voor de kit.
                      De body alleen kost ook 1269 EUR
                      Reden voor deze eigenaardige prijsstelling is wegens concurentie met het Vandeborre-keten. Daar kost ie ook blijkbaar maar zoveel.
                      Levertijd 3 weken.
                      Deze prijs is wel duurder dan in sommige winkels (waar ie niet te vinden is)
                      De 300D body alleen ligt bij Focilux Gent, ook aan een deze prijs geloof ik.





                      BD0251BE
                      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                      Comment


                      • #12
                        Dan moet die verkoper beter zaken doen, want de Makro koopt wel degelijk op een normale manier aan. Soms wel met recht opr etour, hangt allemaal af van de de onderhandelingen. Dat ze een bijdrage vragen voor de promotionele akties (folders), is een beetje "marktgewoonte", veel grote en krachtige organisaties vragen dat.
                        Dat kan ik alleen maar bijtreden, ze kopen wel degelijk aan (tenzij misschien de zaken die je vooraf moet bestellen zoals meubels of witgoed waar ze enkel een demo van staan hebben). Ze zitten wel in een vrij comfortabele onderhandelingspositie en kunnen iets meer eisen van hun leveranciers dan de kruidenier om de hoek.
                        Mark (300D)

                        Comment


                        • #13
                          In Fnac Gent (Veldstraat) zijn er ook nog steeds een paar tegen 1190euro. Ik heb over de prijs onderhandeld en heb gratis een geheugenkaart van 128MB bijgekregen. (beter dan niets)
                          MDB-VL
                          Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

                          Comment


                          • #14
                            De canon eos 300D is blijkbaar wel enorm populair. Zijn er hier op het forum al veel mensen die in het bezit zijn van dit toestel? Zijn jullie er tevreden over?
                            GO ON...BE A TIGER!!!

                            Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                            Comment


                            • #15
                              Yep er zijn er veel.
                              Ja tevreden.

                              Originally posted by fcr-boy
                              De canon eos 300D is blijkbaar wel enorm populair. Zijn er hier op het forum al veel mensen die in het bezit zijn van dit toestel? Zijn jullie er tevreden over?
                              BD0251BE
                              Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                              Comment

                              Working...
                              X