Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius


  • #2
    Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

    Vraag me werkelijk af wat deze in showcase doet!
    Niets meer dan een kiekje voor mij, zo de vuilbak in....sorry
    Dennis

    www.dennisbeekelaar.com

    Comment


    • #3
      Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

      raag me werkelijk af wat deze in showcase doet!
      Niets meer dan een kiekje voor mij, zo de vuilbak in....sorry
      Toch ben ik blij dat er nog eens iets journalistieks wordt gepost.

      Idd een beetje een rommelige foto, maar goed gezien en een maatschappelijk verhaal.

      Vooral dat laatste ontbreekt erg bij de afgelikte en ge-PSte concertfoto's.

      Ieder zijn stiel natuurlijk, jij koos voor een moeilijke.
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

      Comment


      • #4
        Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

        Dennis,

        Kijk nog eens goed naar de foto.
        Zou er dan geen andere plaats op BD zijn voor deze (veelzeggende)foto dan rechtstreeks van de showcase naar de "vuilbak".
        Staan er op jouw site geen "kiekjes" ? Volgens mij wel. Deze heb je ook niet in de "vuilbak" gegooid maar ook aan anderen willen tonen.
        AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

        Comment


        • #5
          Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

          Ik vind het toch ook maar een kiekje, kan leuk zijn als je de mensen kent, maar niet meer dan dat. Het hoeven hier zeker niet allemaal concertfoto's te zijn, maar zelf als journalistieke foto vertelt dit beeld mijns inziens niet erg veel. Stond er geen titel bij konden het evengoed 2 mensen zijn die wachten op de doortocht van de Tour de France, het lokale carnaval of de gay parade. Dus journalistiek kan je het bezwaarlijk een sterk beeld noemen en puur esthetisch is het ook niet, dus ik kan Dennis zijn kritiek enigszins wel begrijpen. Van een showcase-foto mag je toch verwachten dat hij ofwel een verhaal vertelt ofwel dat hij je iets doet puur als beeld. Maar zoals ik zei, je kan dit best een leuk kiekje vinden als je de mensen kent.
          www.janvandenbulck.com

          Comment


          • #6
            Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan Van den Bulck Bekijk bericht
            Ik vind het toch ook maar een kiekje, kan leuk zijn als je de mensen kent, maar niet meer dan dat. Het hoeven hier zeker niet allemaal concertfoto's te zijn, maar zelf als journalistieke foto vertelt dit beeld mijns inziens niet erg veel. Stond er geen titel bij konden het evengoed 2 mensen zijn die wachten op de doortocht van de Tour de France, het lokale carnaval of de gay parade. Dus journalistiek kan je het bezwaarlijk een sterk beeld noemen en puur esthetisch is het ook niet, dus ik kan Dennis zijn kritiek enigszins wel begrijpen. Van een showcase-foto mag je toch verwachten dat hij ofwel een verhaal vertelt ofwel dat hij je iets doet puur als beeld. Maar zoals ik zei, je kan dit best een leuk kiekje vinden als je de mensen kent.
            Ik volg Jan. Deze foto bevat voor mij geen verhaal en is dus niet meer dan een kiekje. Sorry
            It's not the size that matters, it's how you use it.
            Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

            Comment


            • #7
              Re: Werkonderbreking sociale werkvoorziening Paswerk, Cruquius

              Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht
              Dennis,

              Kijk nog eens goed naar de foto.
              Zou er dan geen andere plaats op BD zijn voor deze (veelzeggende)foto dan rechtstreeks van de showcase naar de "vuilbak".
              Staan er op jouw site geen "kiekjes" ? Volgens mij wel. Deze heb je ook niet in de "vuilbak" gegooid maar ook aan anderen willen tonen.
              Ik heb uiteraard naar de foto gekeken, en ben dan nog steeds van mening dat ik hem in de vuilbak zou hebben gegooid. Da's nou het mooie van een forum Ieder zijn/haar mening. Natuurlijk staan er op mijn site foto's die een ander weg zou gooien, ben ik niet bang voor.
              Blijf hem dan ook zeker niet showcase waardig vinden. Zou geweldig zijn als er meer van dit soort platen komen, maar dan wel showcase waardig! Laat de TS zich ook niet ontmoedigen door mijn mening
              Dennis

              www.dennisbeekelaar.com

              Comment

              Working...
              X