Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Academie Turnhout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Academie Turnhout

    is er iemand die cursus fotografie (Deeltijds Kunstonderwijs
    Studierichting Beeldende Kunst) in de Academie voor Schone Kunsten in Turnhout volgt of gevolgd heeft. De lesgever is Alain Van Haver
    Laten jullie me iets weten, over de kwaliteit van de gegeven cursussen?
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

  • #2
    Re: Academie Turnhout

    Ik heb bij Syntra Hasselt les gekregen van Alain. Ik vond 'm fantastisch!! Is wel niet de "typische" leerkracht die vooraan aan de klas staat. Hij is meer iemand die u begeleidt in het zoeken naar wat ge zelf wilt, naar wat ge wilt uitdrukken, of ge daar aan voldoet, wat ge zelf van uw beelden vindt,... Heel geschikte leraar voor kunstonderwijs, iets minder als ge graag hapklare lessen krijgt... Allé, dat was toen toch zo (is ondertussen van 2006 geleden). Kan nu misschien iets anders zijn...
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Academie Turnhout

      Bedankt, Evi, dat is zeer klare taal! Ik heb ondertussen je website bezocht en wat daar staat mag er wezen, als dat het gevolg is van je deelname aan die cursus is Alain zeker in zijn opdracht geslaagd.
      "Kies een job waar je van houdt en je zult geen dag meer moeten werken in je leven" citeer jij Confucius en dat is inderdaad te zien in je "werk" of beter in het resultaat.
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

      Comment

      Working...
      X