Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ramkraak Calumet Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ramkraak Calumet Antwerpen

    Deze ochtend, 6 uur. Politie aan mijn deur (parlofoon): "Er is een ramkraak gebeurd in de straat..." Ik kijk meteen in paniek rond in mijn living om te zien of ik in mijn slaapmodus geen sporen van inbraak over het hoofd heb gezien. Je weet nooit of er ook bij jou is ingebroken... "Het is gebeurd bij Calumet." Ik kom even buiten en meld dat ik niets gezien of gehoord heb. Blijkbaar rond een uur of vier. Onze slaapkamer is aan de achterkant van het huis.

    Ik ben dan maar ook eens gaan kijken; een ramkraak is echt rammen. De deur naar binnen geplooid alsof ze er met een wagen hebben doorgezeten. Zonde van de winkel. Ben er slechts een keer binnen geweest uit nieuwsgierigheid. Ik hoop dat er niet al te veel weg is en dat ze daders en het materiaal snel vinden. Én dat ze goed verzekerd zijn. Waarschijnlijk verschijnt er een lijst wel ergens met de items die gestolen zijn. Als er iemand een Hasselblad te koop ziet staan voor een habbekrats...

    Misschien toch maar eens werk maken van een aparte verzekering voor je fotomateriaal...

  • #2
    Re: Ramkraak Calumet Antwerpen

    Ramkraak op fotozaak Graaf Van Egmontstraat
    Drie gemaskerde mannen hebben vrijdagochtend een ramkraak gepleegd op een fotohandel in de Graaf Van Egmontstraat in Antwerpen. Dat meldt de lokale politie. De mannen hadden de toegangsdeur van de winkel met een Mercedes open geramd om hun slag te kunnen slaan. Getuigen zagen kort na 4 uur hoe de daders de zaak in en uit liepen met dozen, terwijl het winkelalarm in werking was. Daarna reden ze weg richting Scheldekaaien. Ze maakten fototoestellen, lenzen en fotografisch toebehoren buit.
    Drie gemaskerde mannen hebben vrijdagochtend een ramkraak gepleegd op een fotohandel in de Graaf Van Egmontstraat in Antwerpen. Dat meldt de lokale politie.

    Comment

    Working...
    X