Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowboarden = risico?!?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snowboarden = risico?!?

    Hey,

    ik ga wellicht tijdens het komend "krokusverlof" gaan snowboarden in Valmorel. (niet naar de zon dus...)
    Ik zeg wel "leren" snowboarden.
    Neem ik mijn kleine Sony mee in mijn binnenzak om bij gelegenheid mooie plaatjes te schieten of zal deze te hard afzien door de vrieskou?
    Wellicht nog erger, gezien ik nog moet leren snowboarden zal ik dus wellicht meer vallen dan boarden, zal mijn toestel ongeschonden uit dit avontuur komen?

    Iemand ervaring hiermee? Of verklaren jullie mij gek?

  • #2
    hey, ik ga ook naar Valmorel in de krokus
    ik neem alleszins mijn digicam niet mee als ik ga boarden.
    Als je het nog moet leren doe je de eerste 2 dagen niet veel anders dan vallen en opstaan, dus die dagen zou ik die sony al zeker niet meenemen.

    of het toestel last gaat hebben van de vrieskou dat weet ik niet, ik ben vorig jaar naar val thorens geweest en daar was het altijd héél warm (boarden met een trui was dikwijls te warm), als het toestel last gaat hebben zal het eerder van temperatuursverschillen (condensatie ed.) zijn dan van de temperatuur zelf
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      als je gaat leren snowboarden, dan moet je rekening houden dat je veel ofwel op je zitvlak, ofwel op je buik terecht komt .. je twee armen gebruik je voor evenwicht. een stevige cameraholster is geen overdreven luxe.

      als wij gingen snowboarden, dan was de fotograaf op ski's
      ga niet fotograferen op de eerste dag .. neem de tijd om de nieuwe manier van glijden gewend te raken.

      een hele dag snowboard vind ik overigens te vermoeiend (ben geen 18 meer ) .. daarom als je ter plaatse huurt, kies een skiverleencentrum waar je zonder meerprijs je snowboard mag ruilen voor ander gerief als het je belieft .. dit kost je niet meer, maar je haalt meer plezier uit je vakantie

      Comment


      • #4
        heb leren snowboarden hier in snowvalley Peer en heb ook al gedacht over camera/valpartijen eens in Oostenrijk. Ik denk een stevige holster, en die zou best ergens tussen oksel en heup hangen aan de zijkant van je lichaam, gezien ie daar niet echt hindert (je gebruikt voor een deel je armen om te sturen) en je valt er eigenlijk niet op (zoals visio zegt: je achterste en rug, en je knieën, buik, borst, hoofd, neus,.. enfin je snapt het, je valt voor- of achteruit)

        laat je iets weten hoe dit be'vallen' is als je terugbent.

        oh, en als ik jou was, zou ik snel een paar initiatiecursussen hier nemen (bespaart je veel gesukkel ginds..)

        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment

        Working...
        X