Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto posten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto posten

    hello iedereen,

    als leek heb ik een tijdje geleden op aanraden van enkele van julie een canon powershot a60 gekocht.
    ben daar zeer tevreden mee zeker voor hetgeen ik er mee doe.
    nu heb ik ook al een honderdtal fotos genomen de meeste zijn niet al te best, maar ik heb er enkele die ik persoonlijk niet slecht vindt.
    nu zou ik graag ook eens een foto op dit forum posten, maar ik heb geen eigen home page en zou niet weten hoe ik deze zou moeten maken.
    mijn vraag is nu. is het mogelijk om op een andere manier een foto op dit forum te plaatsen?
    de groeten aan iedereen
    opa
    Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
    Member of Han Fan Clan

  • #2
    je moet je foto's op je eigen webruimte hebben staan
    maar een homepage is niet nodig. je moet gewoon je foto als jpg op je webruimte zetten. Bij elke provider krijg je wel wat webruimte. je moet maar eens zoeken hoe dat bij jou zit
    site[/URL]

    Comment


    • #3
      Maak anders even een GRATIS account aan bij www.fotopic.net
      Dit kost je niets, en je krijgt 250 Mb om je foto's te plaatsen.
      Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
      (Portretwebsite)

      Comment


      • #4
        Hallo Opa, ik heb jou vraag even verplaatst naar het Algemeen Forum. Daar is die beter thuis dan in het Beoordeel Forum.

        Bedankt voor jou begrip.

        Willy

        Tijdelijke vervanging van de vaste BD Moderator Beoordeel
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          bedankt paul en bram voor de uitleg.
          heb op seniorennet een kursus html gevonden en ben deze aan het proberen hopelijk lukt het mij.
          en bij skynet kan ik gratis webruimte krijgen.
          de groeten,
          opa
          Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
          Member of Han Fan Clan

          Comment


          • #6
            Opa, welkom op het forum.
            Veel geluk met je zoektocht en als er iets niet lukt, vraag het maar gewoon, we zijn hier met velen die al zoekende en vragende heel veel gevonden en bijgeleerd hebben.
            En laat je toffe foto's maar eens vlug zien.
            PS. als je bij fotopic een album wilt maken, niet panikeren, want het is in het begin heeeeeel ingewikkeld, maar eens je er weg mee bent lukt dat best.
            Anders moet je maar aan teddy-bear wat raad vragen, dat is hier de expert van fotopic

            Comment

            Working...
            X