Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot A40

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powershot A40

    Mijn eerste stappen gezet in digitale fotografie.Je kan dus de auto. instelling gebruiken,maar als je de manuele instellingen gebruikt,hoe weet je dan dat de belichting goed is en dat de foto scherp zal zijn?
    Ik kan wel de openingstijd van de lens veranderen maar de openings grote vind ik niet terug.
    Met andere woorden hoe stel kik manueel het apparaat in zodat ik scherpe foto's kan trekken?
    Met een gewoon fototoestel vind ik dat simpel.


  • #2

    Mijn eerste stappen gezet in digitale fotografie.Je kan dus de auto. instelling gebruiken,maar als je de manuele instellingen gebruikt,hoe weet je dan dat de belichting goed is en dat de foto scherp zal zijn?
    Ik kan wel de openingstijd van de lens veranderen maar de openings grote vind ik niet terug.
    Met andere woorden hoe stel kik manueel het apparaat in zodat ik scherpe foto's kan trekken?
    Met een gewoon fototoestel vind ik dat simpel.
    Of je belichting goed is, daarvoor heb je een LCD-schermpje voor dat in het geval van de A40 vrij nauwkeurig de werkelijke belichting weergeeft.

    Of een foto scherp is, dat kan je zien door er naar te kijken en ev. te vergroten (als dat niet simpel is! ) De camera stelt zichzelf wel scherp, gij moet alleen richten op het juiste onderwerp.

    De openingsgrootte kan je veranderen d.m.v. de DISP-toets. Wanneskes, ik heb dit allemaal keurig in de handleiding gevonden, gij blijkbaar niet dan?

    Gebruik misschien meer de P-mode ipv de M-mode omdat de P-mode hetzelfde is als de AUTO-mode maar dan wel met de mogelijkheid om de belichting bij te regelen enzo, geeft je meer vrijheden dus.

    En vergeet ook niet te kijken onder 'Tips & Tricks', daar staat ook veel informatie over digitaal fotograferen. BelgiumDigital is meer dan alleen een forum hoor!

    Allez, nog veel succes!


    De groeten allemaal,
    Dopo
    Panasonic Lumix DMC-FZ28 -- Canon MVX4i -- Canon PowerShot A40

    Comment


    • #3
      Bedankt hoor,maar ik heb hier alleen een Duitse handleiding,en dat geeft wat problemen.De Nederlandstalige heb ik aangevraagd bij Canon.

      Comment


      • #4
        Je kan de handleiding in het Engels ook steeds downloaden op www.powershot.com
        Gewoon je type van toestel aanklikken en naar downloads gaan.


        Comment

        Working...
        X