PDA

Volledige versie bekijken : Bruid.

maMarina
23 juni 2011, 01:24
https://blufiles.storage.live.com/y1pJNcXOwJcKvJeq8vEJVqnNNIFaZkBR4lPybfULcjFgUnmpRT 3yvQyEONOB42gYqI90Xzl3y_MrPUaFBy3W6IXpA/MARINA_5379m.jpg?psid=1

doudeke
23 juni 2011, 04:27
Heel mooi van kleuren. Compositie vind ik daarentegen iets minder. Dat zou op zo'n foto
moeten kloppen. De bruid had meer naar links gemoeten, of de camera een kwartslag ge-
draaid. Het stoort me alleen maar omdat ze zo mooi is. Sorry. :G

maMarina
23 juni 2011, 07:53
Heel mooi van kleuren. Compositie vind ik daarentegen iets minder. Dat zou op zo'n foto
moeten kloppen. De bruid had meer naar links gemoeten, of de camera een kwartslag ge-
draaid. Het stoort me alleen maar omdat ze zo mooi is. Sorry. :G

Dank je wel,
met de emotie en dichte ogen vind ik zelf het standpunt niet echt storen, (uiteraard begrijp ik het geijkte standpunt links, hoor) maar kijk nog even ze staat even stil en de muur (= het kader) zo dicht bij versterkt dat ergens. Ze staat ook emotioneel even stil.

(maar misschien probeer ik het gewoon goed te praten, ha-ha!:D)

armando113
23 juni 2011, 16:55
veel te ver weg voor zo'n mooie dame (alsof dat wat uitmaakt, het mag gewoon wel wat dichterbij) en dat rok omhooghouden vind ik niet zo charmant.

Nena
23 juni 2011, 20:08
Je zwart-wit versie spreekt meer dan deze kleurenversie.

Prachtig kleed :)

berto
23 juni 2011, 20:19
zou een hele mooie kunnen zijn, juist omdat je de compositieregels een beetje aan je laars lapt. Maar de houding komt mij veel te geforceerd over. Zal wel je bedoeling geweest zijn maar mij kan het niet bekoren (de houding ;) het model wel)

Groeten, Bert

Erik3
23 juni 2011, 21:04
Ik vind het een hele mooi... keuze compo vind ik absoluut goed
en het feit dat ze haar kleed een beetje optrekt geeft net mooi schaduwlijnen...

Tini
23 juni 2011, 21:50
Vind het een heerlijk plaatje met mooie contrasten. :G

maMarina
26 juni 2011, 08:54
veel te ver weg voor zo'n mooie dame (alsof dat wat uitmaakt, het mag gewoon wel wat dichterbij) en dat rok omhooghouden vind ik niet zo charmant.
Dank je wel, rok omhooghouden is best logisch op zulke rotsen, het is ook nog eens behoorlijk hoog op de berg en erg dicht op een afgrond. :rolleyes:(achter het muurtje een erg lange vrije val...)

Je zwart-wit versie spreekt meer dan deze kleurenversie.

Prachtig kleed :)
Dank je! Ik vind het vaak moeilijk om de mooie kleuren weg te doen mits ze er zijn, maar in dit geval ben ik ook erg voor de z/w versie!;)

zou een hele mooie kunnen zijn, juist omdat je de compositieregels een beetje aan je laars lapt. Maar de houding komt mij veel te geforceerd over. Zal wel je bedoeling geweest zijn maar mij kan het niet bekoren (de houding ;) het model wel)

Groeten, Bert
Bedankt, ik kan het commentaar van de houding nu wel begrijpen, overigens op een bloedhete dag en met een lange klimtocht de berg op leek de houding op dat moment iedereen wel erg gepast!!!:D:D:D

Ik vind het een hele mooi... keuze compo vind ik absoluut goed
en het feit dat ze haar kleed een beetje optrekt geeft net mooi schaduwlijnen...
dank je, ik vind het stuk been eigenlijk ook wel mooi en een beetje 'lekker rauw'...

Vind het een heerlijk plaatje met mooie contrasten. :G
Bedankt!
Iedereen bedankt voor het commentaar!!! :love::love::love:

witte mol
29 juni 2011, 22:40
ik vind dit een erg mooie foto ... gypsy-achtige sfeer met die blote voeten en de rok iets omhoog ... complimenten :love:

moniq
30 juni 2011, 19:30
Mij kan deze foto ook wel bekoren.
Vooral de kleuren en ook de houding van de bruid zijn even iets anders dan gewoonlijk.:G

groetjes

moniq

Vinnydizzy
1 juli 2011, 06:12
Zeer mooie bruid-foto!!!
Een machtig mooi kleurenpallet.
Ik vind dat haar 'andere' houding in het ruimer kader net wat extra glamour toevoegt aan de foto.

kristofpattyn
1 juli 2011, 08:45
Mooie kleuren en locatie, geweldig model en kleed! Idd jammer dat ze niet iets dichterbij is gekadreerd.

maMarina
1 juli 2011, 11:00
ik vind dit een erg mooie foto ... gypsy-achtige sfeer met die blote voeten en de rok iets omhoog ... complimenten :love:
Hartelijk dank!:love:

Mij kan deze foto ook wel bekoren.
Vooral de kleuren en ook de houding van de bruid zijn even iets anders dan gewoonlijk.:G

groetjes

moniq

Dank je, Moniq!:love:

Zeer mooie bruid-foto!!!
Een machtig mooi kleurenpallet.
Ik vind dat haar 'andere' houding in het ruimer kader net wat extra glamour toevoegt aan de foto.

Dank je wel!:)

Mooie kleuren en locatie, geweldig model en kleed! Idd jammer dat ze niet iets dichterbij is gekadreerd.

Dank je! Het model wil je dichterbij uit compositieoverwegingen of anders?? :D:D;)Ha-ha!

Ik zal nog wel wat met haar posten.:)