Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret roofvogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portret roofvogel

    Hier een portet van een roofvogel, ik heb alleen geen idee meer welk soort het is


  • #2
    Re: Portret roofvogel

    Lijkt me een ordinaire Europese buizerd.
    Wel een mooi plaatje, alleen de zwarte achtergrond maakt het wat minder "natuurlijk" maar niet storend.
    Canon eos 7d, Canon ef 50mm F1.8 II, canon ef-s 15-85mm IS USM, canon ef-s 55-250mm IS, Canon Speedlite 430EX II.

    Comment


    • #3
      Re: Portret roofvogel

      "Ordinair" zou ik een Buizerd niet durven noemen
      Mooi portret en prachtig scherp op het oog
      Zwarte achtergrond, tjah... persoonlijke smaak uiteraard, gemaakt op een roofvogelshow ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Portret roofvogel

        Haha, neehoor, zou niet durven, erg mooie vogels, zie ze hier vaak naast ons huis in het weiland jagen, erg mooi om te zien. Vooral in hun winterkleed.
        Canon eos 7d, Canon ef 50mm F1.8 II, canon ef-s 15-85mm IS USM, canon ef-s 55-250mm IS, Canon Speedlite 430EX II.

        Comment


        • #5
          Re: Portret roofvogel

          Genomen tijdens een roofvogelschow ???

          Vermoedelijk een woestijnbuizerd .
          Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
          http://www.google.com/profiles/dieder.plu

          Comment


          • #6
            Re: Portret roofvogel

            Oorspronkelijk geplaatst door witteplu Bekijk bericht
            Genomen tijdens een roofvogelschow ???

            Vermoedelijk een woestijnbuizerd .
            Ben er 90% zeker van dat het geen woestijnbuizerd is, de huid rond de snavel van de woestijnbuizerd loopt verder door naar het oog, bij deze vogel is het niet, misschien een jong maar lijkt me sterk, ben nu wel benieuwd.
            Canon eos 7d, Canon ef 50mm F1.8 II, canon ef-s 15-85mm IS USM, canon ef-s 55-250mm IS, Canon Speedlite 430EX II.

            Comment


            • #7
              Re: Portret roofvogel

              Ik weet nog steeds niet welke vogel het is.... De foto is inderdaad genomen op een roofvogelshow en er zaten wel 20 vogels. Hij heeft wel verteld welke het waren, maar ik heb ze niet allemaal kunnen onthouden. De achtergrond is zwart geworden door mijn instellingen, de achtergrond waren bomen. Hier dezelfde vogel waarbij de instelling iets anders was:



              Misschien dat jullie nu kunnen zien welke vogel het is... LOL

              Comment


              • #8
                Re: Portret roofvogel

                Een roofvogelshow of niet, het zijn prachtige foto's maar ik denk dat je de kleuren wat te veel hebt opgedreven.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Portret roofvogel

                  Ah, stom, het is een koningsbuizerd, zie het nu aan de borst en kleur, ik vind deze foto een stuk mooier dan de ander.
                  Canon eos 7d, Canon ef 50mm F1.8 II, canon ef-s 15-85mm IS USM, canon ef-s 55-250mm IS, Canon Speedlite 430EX II.

                  Comment

                  Working...
                  X