Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ratings

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ratings

    Deze maand doe ik voor het eerst mee aan de challenge, zowel met een ingestuurde foto als met het zelf raten van de foto's.

    Uit vorige challenges valt me op dat de ratings bijzonder laag liggen. Ik kan me inbeelden dat dit voor heel wat deelnemers wel even slikken is.

    Waarom geef je iemand een 2? Wat heeft die persoon daar nu aan in de eindbeoordeling? Wat heb je er zelf aan? Zelfs al vind je een foto helemaal niks... waarom zo'n lage rating geven.

    Van de foto's die ik tot hiertoe gerate heb, heb ik niemand lager dan 5 gegeven. Gewoon omdat ik vind dat niemand het label 'gebuisd' moet opgeplakt krijgen.

    In andere rating-systemen op het net wegen scores boven de 5 zwaarder door dan die onder de 5 omdat men ervan uitgaat dat scores boven de 5 met iets meer doordachtheid gegeven werden.

    Deze discussie is wellicht al honderd keer gevoerd en zal wellicht ook nog tig keer gevoerd worden. En toch, het blijft het discussiëren waard:
    Moet je, als je een foto niks vind die foto laten 'zakken' of geef je de maker ervan toch nog een eerbare score en wat aanmoediging?
    --
    Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
    And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

  • #2
    Dan lees deze topic maar eens door, dan weet je dat je niet alleen staat met je mening hierover.



    Groetjes, JantjeB.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Welkom bij de challengedeelnemers.
      Ik zou zeggen, drink er ene op mijn gezondheid.
      Jij denkt zoals ik, en zoals velen.
      Maar spijtig genoeg zijn er anderen.
      maar, zoals je zelf aanhaalt, dit is een discussie waar we niet uitkomen.
      Maar jouw motivatie is inderdaad heel duidelijk.
      ik heb al dikwijls gevraagd om de lage cijfergevers bekend te maken, maar die zijn er dan weer tegen om aan iedereen te moeten gaan verantwoorden waarom ze zo lage scores geven.
      en inderdaad als je een 5 geeft, dan buis je iemand.
      Maar ja, ik zou zeggen, geniet van je deelname. Ik hoop dat je bij de winnaars bent.
      Bedankt dat je geen lage cijfers geeft.
      En verder???? we zien wel hé?

      Comment

      Working...
      X