Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotocursus zaterdagochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotocursus zaterdagochtend

    Hallo iedereen,

    Ik ben dringend op zoek naar een fotocursus die op zaterdagochtend gegeven wordt in de buurt van Gent. Andere tijdstippen lukken me niet omwille van mijn job. Heeft iemand een idee waar ik terecht kan? De cursussen bij KISP zitten al vol...

    Annelies

  • #2
    Re: fotocursus zaterdagochtend

    syntra brugge is een optie ...
    smile ! ...it confuses people ...

    Comment


    • #3
      Re: fotocursus zaterdagochtend

      Oorspronkelijk geplaatst door Annelise Bekijk bericht
      Hallo iedereen,

      Ik ben dringend op zoek naar een fotocursus die op zaterdagochtend gegeven wordt in de buurt van Gent. Andere tijdstippen lukken me niet omwille van mijn job. Heeft iemand een idee waar ik terecht kan? De cursussen bij KISP zitten al vol...

      Annelies
      Je krijgt daar toch betaald educatief verlof (van KISP weet ik t zeker) voor zodat je niet zo moet zoeken naar iets dat bij je job past.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: fotocursus zaterdagochtend

        fotografie staat niet in de lijst opleidingen die recht geeft op educatief verlof...
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • #5
          Re: fotocursus zaterdagochtend

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
          fotografie staat niet in de lijst opleidingen die recht geeft op educatief verlof...
          vorig jaar werd op de website van het KISP nog fotografie met BEV aangeboden. BEV is in handen van Muyters terecht gekomen, maar vanaf dan wordt het maatschappelijke discussie wat niet mag op dit forum. Het zal dus verder zoeken zijn naar een cursus in het weekend.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: fotocursus zaterdagochtend

            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            vorig jaar werd op de website van het KISP nog fotografie met BEV aangeboden. BEV is in handen van Muyters terecht gekomen, maar vanaf dan wordt het maatschappelijke discussie wat niet mag op dit forum. Het zal dus verder zoeken zijn naar een cursus in het weekend.
            hey,
            strange m.i. stond deze nooit op de lijst met opleidingen EV..
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: fotocursus zaterdagochtend

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
              hey,
              strange m.i. stond deze nooit op de lijst met opleidingen EV..
              die zal er ooit wel in gestaan hebben, net zoals bloemschikken. Een aantal jaren geleden is het mes gezet in de uren BEV (ooit waren het er 240) en in de opleidingen.

              De opleiding die ik overwogen heb te volgen met BEV ging over reportagefotografie. Als ze die als beroepsopleiding zo naar de erkenningscommissie sturen is er wel een kans dat het lukt, ook al is algemene fotografie (op welke knopje drukken) niet langer erkend.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment

              Working...
              X