Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkt vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inkt vraagje

    Hi all,

    Heeft er iemand ervaring met inkt voor Canon printers? Schuilt er gevaar in het gebruik van "piraat" inkten. Niet onwaarschijnlijk zal er ook een tintverschil optreden. Heb me vrijdag een i865 gekocht die me prima bevalt, doch als ik de printkost kan drukken op een goede manier is dat meegenomen.

    www.cdrwinkel.com heeft inkt voor Canon te koop aan 6 euro per stuk maar vermeld geen herkomst of merk. Tips in die richting of andere bronnen zijn steeds welkom.

    Ron
    Ron
    D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

  • #2
    Hoi Ron,

    Ikzelf maak gebruik van compatible cartridges op mijn Epson printer zonder problemen. Deze koop ik bij www.arca-nl.nl voor een lage prijs. En tot vandaag nog steeds tevreden.

    Groet,
    Paul
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
    (Portretwebsite)

    Comment


    • #3
      Ik gebruik colorjet inkt met goed resultaat. Ik zie geen verschil met originele inkten. Je kan ze kopen op www.qjet.be

      Comment


      • #4

        Comment


        • #5
          Merk Colorjet kan je kopen op PC beurzen aan drie (3) Euro 't stuk en ofwel 23 Euro voor twee sets van 6, dus 23 € voor 12 stuks... Wel alleen op de computerbeurs.
          ik gebruik al jaren Colorjet bij m'n Epson zonder problemen en nu ook bij mijn Canon i950 zonder problemen en geen verschil met originele Canoninkt.

          Comment


          • #6

            Tips in die richting of andere bronnen zijn steeds welkom.

            Ron,

            ik koop hier mijn inkt
            goedkope originele inkt en ze leveren zeer vlug (vlugger dan de meeste belgische winkels + minder verzendkosten)

            Comment


            • #7
              Amaai, dan krijgt u nu toch een ècht hollands antwoord: kijk op
              <font face="Arial">http://www.goedkoopstecartridge.nl/</font id="Arial">
              Dat had je nooit kunnen bedenken, wel?
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

              Comment


              • #8
                Bedankt voor de tips jongens. Die i865 doet een mooie klus, snel en stil. Oef wat een verademing met mijn (oude) HP720. De kost per foto zal nu wel een stuk lager liggen en het resultaat is ook stukken beter. Thor, ik vermoed dat de inkt in Nederland duurder is dan in ons Belgenlandje daar in de locale shop hier de inkt 1.5 euro goedkoper is per vulling dan de site die je linkte.

                Thanks Boys!
                Ron
                D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dxnature
                  Bedankt voor de tips jongens. Die i865 doet een mooie klus, snel en stil. Oef wat een verademing met mijn (oude) HP720. De kost per foto zal nu wel een stuk lager liggen en het resultaat is ook stukken beter. Thor, ik vermoed dat de inkt in Nederland duurder is dan in ons Belgenlandje daar in de locale shop hier de inkt 1.5 euro goedkoper is per vulling dan de site die je linkte.

                  Thanks Boys!
                  Ge meent da nie, hè? Awel, op naar Vlaanderen!
                  Groets, Gerhard
                  Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                  Comment


                  • #10
                    www.qjet.be, zowel goedkopere losse cartridges als schitterend werkend refill-systeem.
                    kwaliteit van de inkt is identiek aan die van canon.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Hoi dxNature, ik probeerde je te mailen ivm SD Oostende, maar kreeg een mail terug dat je mailadres problemen zou hebben ? Stuur effe mail naar pder2219@tiscali.be ?
                      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                      Comment


                      • #12
                        I.v.m. het merk van CDRWinkel.com: dit is Dulin. Heb dat daar ooit eens gevraagd. Ik heb de Canon i850 en gebruik nu Colorjet. Ben tevreden tot hiertoe.

                        Comment

                        Working...
                        X