Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixagogo traag of niet ? *update*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixagogo traag of niet ? *update*

    Ik weet niet zeker of het aan mijn nieuwe ADSL verbinding ligt , maar de laatste paar dagen gaat het uploaden van foto´s naar Pixagogo zeer traag , of lukt in het geheel niet , omdat de server niet gevonden kan worden ...... Zijn er andere mensen die hier ook last van hebben ? Als ik echter de foto´s upload naar Fotopic , gaat het wel vlot .....



    *update*

    Ook bij pixagogo gaat het nu weer zoals vanouds , lekker vlot
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/


  • #2
    Niemand die problemen heeft met pixagogo Dan zal het waarschijnlijk wel bij mij liggen
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Ja, idd, maar niet echt het uploaden (dat ligt aan uw internetprovider) maar vooral het bekijken gaat extreem traag de laatste dagen...
      lowagie.be

      Comment


      • #4
        Ik heb ook nog niks ge-upload maar ik ben juist eens naar m'n albums gaan zien en da ging vreselijk langzaam , we zullen het eens aan paul vragen....

        PAUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
        Waar zit ge????

        Comment


        • #5
          Originally posted by wesley
          Ik heb ook nog niks ge-upload maar ik ben juist eens naar m'n albums gaan zien en da ging vreselijk langzaam , we zullen het eens aan paul vragen....

          PAUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
          Waar zit ge????

          Hier!

          We hebben hierover gisteren met de crew (wij hebben ook een crew...) vrij uitvoerig overlegd. Ik had zelf tijdens het weekend ook een paar keer inacceptabel lange wachttijden gehad, maar dat was daarna terug beter. Ook waren er andere meldingen uit die richting. Onze logging systemen die vnl. gemiddelde waarden geven tonen niets bijzonders. We hebben tot dusver de indruk (nog te bevestigen!) dat de responstijd enorm varieert. Waarom moeten (ZULLEN!) we dus uitzoeken.

          Alleszins zullen we een aantal "prestatie-indicatoren" uitkiezen en bekendmaken, alsook de waarden die we beschouwen als minimum acceptabel (bij goede netwerkverbinding uiteraard).

          Ik heb er net (rond 9.20u) een paar van gemeten op mijn account (5 Gig foto's) via mijn (gewoon) Telenet abonnement.

          Login (dwz button-click to display alle album-iconen): 25 seconden (dat is idd lang maar vandaag normaal omdat we alle account info opladen)

          Album van 36 opnamen:
          - "tijd tot eerste foto": 3 seconden
          - "tijd voor alle foto's": 12 seconden

          Album van 120 foto's
          - "tijd tot eerste foto": 4 seconden
          - "tijd voor alle foto's": 29 seconden


          Album van 71 foto's: van overview naar layout
          - "tijd tot eerste foto": 4 seconden
          - "tijd voor alle foto's": 15 seconden

          Je ziet, dit zijn perfect goeie waarden en nochtans maar anderhalf uur later dan wesley die duidelijk problemen had... Het is dus niet systematisch en daardoor een stuk moeilijker op te sporen.

          Nu, niet getreurd. Ik heb in deze sector nog geen enkel probleem gezien dat standhield tegen een goed georkestreerde aanval... En voor ons is dit vitaal, kan je wel denken!

          Als er vrijwilligers zijn die ons willen helpen om op regelmatige basis een aantal van die metingen te doen, om ons de omvang van het probleem (en eventuele oplossingen) te helpen peilen, dan zou dat bijzonder welkom zijn. Vrijwilligers kunnen zich hier aanmelden ofwel bij paul.carpentier AT hypertrust.com.

          We houden jullie alleszins van vorderingen op de hoogte. Bedankt voor het geduld.

          Paul



          650diesel etc.
          "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

          Comment


          • #6
            Hey Paul,
            ik wist wel dat ge ging komen piepen

            Het ziet er inderdaad weer goed uit
            @12.20u


            Album van 11 opnamen:
            - "tijd tot eerste foto": 4 seconden
            - "tijd voor alle foto's": 7 seconden

            Album van 41 foto's
            - "tijd tot eerste foto": 8 seconden
            - "tijd voor alle foto's": 13 seconden


            Album van 39 foto's: van overview naar layout
            - "tijd tot eerste foto": 3 seconden
            - "tijd voor alle foto's": 6 seconden

            En nog eens bedankt voor de guestbookfunctie

            Comment


            • #7
              En alles kan nu ook in 't Nederlands
              Groetjes,
              Frank

              Comment

              Working...
              X