Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Practical Photography

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Practical Photography

    Heeft er iemand 't magazine "Practical Photography" al eens gelezen,
    is het interessante lectuur met haalbare oefeningen ?
    Panoramix

  • #2
    Originally posted by Panoramix
    Heeft er iemand 't magazine "Practical Photography" al eens gelezen,
    is het interessante lectuur met haalbare oefeningen ?

    Hallo Panoramix,

    Ik heb er sinds een paar maand een abonnement op.
    Dit tijdschrift behandeld het 'nemen van een foto' meer dan de digitale bewerking ervan, alhoewel er ook enkele pagina's instaan voor digitale fotografie.
    Ze geven goede tips waar je moet op letten als je je foto's schiet, alsook tips voor materiaalkeuze enz.
    Indien je meer digitale bewerkingen oefeningen wil, kan je beter gaan voor het tijdschrift 'Digital Photo' van dezelfde uitgever.

    Koop misschien best eerst een exemplaar bij jouw plaatselijke krantenboer (ook verkrijgbaar in de vroegere Bigg's winkels) om zo je eigen oordeel te vellen.

    Wel opletten als je een abonnement neemt, dat je de beloofde tas/statief krijgt. Ik zit nu al 4 maand te wachten op mijn beloofde tas die bij de digital photo kwam...

    groetjes,
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

    Comment


    • #3
      Kristien,

      bedankt voor de reactie. 'k Heb reeds een abonnement op Digital Photo. Maar heb nu tevens interesse in een magazine met uitleg en tips voor het nemen van goede/speciale foto's, werken met flash,... technieken/gezichtspunten waar soms je zelf niet snel aan denkt...
      Panoramix

      Comment


      • #4
        Originally posted by Panoramix
        Kristien,

        bedankt voor de reactie. 'k Heb reeds een abonnement op Digital Photo. Maar heb nu tevens interesse in een magazine met uitleg en tips voor het nemen van goede/speciale foto's, werken met flash,... technieken/gezichtspunten waar soms je zelf niet snel aan denkt...

        Mag ik jouw vragen of jij je beloofde kado ontvangen hebt bij je abonnement? Ik zal ze daar nog eens moeten onder handen pakken denk ik...

        Ik ben in ieder geval tevreden over het practical photograhy tijdschrift. In het januari nummer stonden 101 tips om betere foto's te nemen, en dat was echt de moeite hoor!

        groetjes,
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

        Comment

        Working...
        X