PDA

Volledige versie bekijken : Crowdy

Dama
7 juni 2011, 23:24
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_4378.jpg

kohraya
8 juni 2011, 08:42
ISO 1600 was hier wel nodig de belichting daar kennende. Toch een zuiver beeld als resultaat.
Ik kan deze wel smaken als onderdeel van je reeks. Mooi sfeerbeeld.
Opmerkelijk ook dat je pal in het blikveld staat maar toch niemand in de lens kijkt. Maar ik ervaar dat hier vooral op een positieve manier.

doudeke
8 juni 2011, 09:51
Opmerkelijk ook dat je pal in het blikveld staat maar toch niemand in de lens kijkt. Maar ik ervaar dat hier vooral op een positieve manier.

Denk dat Danny onzichtbaar is... ofwel is hij vergeten Cheese te roepen. Kan ook. Verder
te druk voor mij. Niet de foto, je kunt al moeilijk een crowdy foto maken met een man en
een vrouw, maar moet er niet aan denken daar tussen te plakken. :G:G

Dama
18 juni 2011, 09:02
Bedankt Manu en Louis ! :)

ISO 1600 was hier wel nodig de belichting daar kennende. Toch een zuiver beeld als resultaat.
Ik kan deze wel smaken als onderdeel van je reeks. Mooi sfeerbeeld.
Je kent deze plaats blijkbaar ? :)
Dit is een voetgangerstunnel onder een heel drukke weg. Ik stond in het midden van de trappen, waar ik mooi overzicht had. Inderdaad niet gemakkelijk... Weinig licht, bewegende mensen (alhoewel traag...) en wou toch diafragmeren (f11) om op 70mm toch nog voldoende DOF te hebben.
Wat maken we het onszelf toch graag moeilijk he ? ;)

Denk dat Danny onzichtbaar is... ofwel is hij vergeten Cheese te roepen. Kan ook. Verder
te druk voor mij. Niet de foto, je kunt al moeilijk een crowdy foto maken met een man en
een vrouw, maar moet er niet aan denken daar tussen te plakken. :G:G
Inderdaad, niet leuk om daar tussen te lopen. Alhoewel, lopen... Meegedrumd te worden in deze menigte... En het was er dan nog heel warm op de koop toe...
Maar minder riskant dan gewoon die drukke boulevard over te lopen :rolleyes: