PDA

Volledige versie bekijken : Een bloemenweide in hartje Istanbul

Dama
7 juni 2011, 21:18
http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_4243-1.jpg

kohraya
8 juni 2011, 08:34
Een foto die helemaal klopt. Je hebt in je compositie goed gebruik gemaakt van het lijnenspel. Belichting ook heel goed onder controle. En wie ziet niet graag kinderen met bloemetjes? Het lage standpunt geeft de foto ook een niet te onderschatten meerwaarde.
Het is natuurlijk een beeld dat je niet links kon laten liggen en ik vind het één van je betere in dit subforum. Maar ook al voldoet de foto aan alle technische regeltjes en speelt hij in op de gevoelens van de mens ... ik ben er niet helemaal wild van.
Dat heeft dan vooral te maken met mijn idee over straatfotografie. Ik ben er zeker van dat deze foto zeer in de smaak zal vallen bij andere mensen.
De foto is voor mij wel beter dan de gewone middenmaat, maar hij mist net die punch die er een toppertje van maakt. Ik hoop dat je daar mee kan leven ;)

bouk
8 juni 2011, 09:48
goed met een indrukwekkende BG.
grt,bouk.

Dama
18 juni 2011, 08:56
Bedankt voor de reacties Manu en bouk !

...Ik hoop dat je daar mee kan leven ;)
Natuurlijk ! Heel erg bedankt voor jouw uitgesproken mening ! Appreciated :G :G

Had misschien nog meer omgeving moeten meenemen, maar het ging mij vooral over dit landelijk tafereeltje in hartje Istanbul... En het licht speelde ook mooi mee.

doudeke
18 juni 2011, 11:18
Ik vind het nu net geen mooie achtergrond, maar een grauw, oostblokachtig stuk muur en
heel mooi in contrast met de meisjes en de bloemetjes. :G:G

Dama
19 juni 2011, 21:17
Merci Louis ! :)