Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grutto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grutto

    Donderdag heb ik een stukje gereden met de auto. 'k kwam al snel deze grutto tegen.







    Ik hoop dat jullie het wat vinden.

    groetjes,
    Ferdy
    Last edited by Ferdym; 6 juni 2011, 20:57. Reden: perongeluk 2 foto's geupload :)

  • #2
    Re: Grutto

    Zeker 2 mooie foto's van deze grutto met een lichte voorkeur voor de 2de. Hier staat de grutto iets meer in profiel waarbij het verenkleed ook iets beter uitkomt.
    Dus, ik zou deze laten staan want let op, nu mag je maar één foto meer posten in showcase.
    Grt. Jef

    Comment


    • #3
      Re: Grutto

      Hoi Jef,

      Bedankt voor je commentaar! omdat mijn eigen voorkeur ook naar de 2e foto uitgaat...
      heb ik de eerste verwijderd, ik had er inderdaad even niet bij nagedacht dat ik maar 1 foto mocht plaatsen... sorry!

      grtz,
      Ferdy

      Comment


      • #4
        Re: Grutto

        Scherpte zou m.i. nog een tikje beter kunnen en een beetje spijtig van het "dode" oog maar voor de rest, zeker qua belichting, kleur en sfeer een prima foto
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

        Comment


        • #5
          Re: Grutto

          Scherpte ligt inderdaad niet echt op het kopje maar meer op de vleugel, ook spijtig van het dode oog.
          De kleuren heb ik ook zo wat mijn twijfels over, precies een klein tikje teveel Magenta/rood in de foto. Persoonlijk zou ik dat wat naar beneden halen voor een natuurgetrouwer kleur te bekomen.
          Voor de rest compo, pose en belichting

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Grutto

            mooi van kleur en licht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X