Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fashion studio Photography

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fashion studio Photography

    Hallo Iedereen,


    Ik ben op zoek naar iemand die samen met een 3 tal andere fotografen een studio fashion fotoshoot met verschillende licht opstellingen en outfits wil organisen met een visagiste en echt model. Ik heb al gekeken naar stobist .be die ook zulke fotoshoots organiseerd maar die zitten spijtig genoeg allemaal vol

    Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt,

    Gr Stef

  • #2
    Re: fashion studio Photography

    Voor vragen, opmerkingen, commentaar, suggesties... in kader van het tijdschrift Shoot

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: fashion studio Photography

      't is te zien wa het mag/moet kosten.

      anders zou ik es zien bij Frank Doorhof (mss nie dicht bij de deur)
      zowat de eerste die me tebinnen schiet
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: fashion studio Photography

        [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie (omdat de vraag niets met het tijdschrift Shoot te maken heeft), naar Algemeen, waar je wel meer dergelijke vragen gaat aantreffen.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: fashion studio Photography

          Oorspronkelijk geplaatst door stefaanjan Bekijk bericht
          Hallo Iedereen,


          Ik ben op zoek naar iemand die samen met een 3 tal andere fotografen een studio fashion fotoshoot met verschillende licht opstellingen en outfits wil organisen met een visagiste en echt model. Ik heb al gekeken naar stobist .be die ook zulke fotoshoots organiseerd maar die zitten spijtig genoeg allemaal vol

          Wie kan mij helpen?

          Alvast bedankt,

          Gr Stef

          Bedoel je www.strobistworkshops.be ?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: fashion studio Photography

            Hallo,

            inderdaad het was strobistworkshop.nl. Maar die is spijtig genoeg volzet.

            Gr Stef

            Comment

            Working...
            X