Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Subscribe to this topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Subscribe to this topic

    Als ik subscribe to this topic heb ingesteld bij een bepaald topic krijg ik geen reacties meer via e-mail, weet iemand hoe zoiets kan?
    Groeten Sambal
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Doe eens een search op "subscribe" of "subscription" en je zal ontdekken dat dit idd een bekend probleem is.
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=38603&SearchTerms=,subscri
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=38499&SearchTerms=,subscri

    Vraag mij af of het ondertussen nog niet opgelost is.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      nog steed niets, ik wacht wel af want ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
      Groeten sambal
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        regelmatig komen kijken op het forum

        Comment


        • #5
          Originally posted by Act
          regelmatig komen kijken op het forum
          Dat doe ik ook wel, maar er zijn zoveel topics waar ik de reacties van wil zien dat ik het allemaal niet kan onthouden welke.
          Groeten sambal
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Zie
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=38914
            ***Canon 300D * kitlens * ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Annetje
              Zie
              http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=38914
              Hetzelfde probleem zie ik, maar ik ben er niet mee geholpen, moet ik nu iets doen om het weer in orde te maken of is het een kwestie van afwachten, het duurt al bijna 2 weken.
              Groeten sambal
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Wat betreft het 'subscriptions' probleem, ik heb ergens een fout gevonden en deze kunnen oplossen, alles (inclusief subscriptions en mail naar andere leden) zou opnieuw moeten werken. Mocht er nog iemand problemen ondervinden, geef me een seintje via sven@sitehosting.be, mijn testen waren in ieder geval positief.

                Groe(n)tjes,
                Sven
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #9
                  Hoi Sambal,

                  Het mailsysteem van dit forum ligt er inderdaad al even uit.
                  Voor zover ik dit van Sven begrepen heb, is dit vooral te danken aan diegene die zo lief was het MyDoom virus te schrijven. Hierdoor maken wereldwijd mailservers overuren als het gaat om het verwerken van mail. Omdat het versturen van mail op dit forum fouten ging veroorzaken, is deze functie tijdelijk uit gezet.

                  Afgelopen week heeft Sven deze functie weer aan gezet, maar er zit blijkbaar nog ergens iets dwars. Er wordt aan gewerkt. Hou alleen wel in gedacht, dat Sven naast zijn werk ook nog een privé leven heeft (al heb ik soms de indruk dat Sven naast zijn werk alleen nog maar een BD leven heeft....) en dat niet altijd alles even supersnel op te lossen is.

                  Mocht het u dan toch allemaal teveel worden, dan stel ik voor dat u gewoon gaat denken aan al die leuke momenten die u al gehad hebt op BD, alle foto's die u al hebt kunnen bekijken en alle tips die u al gekregen en/of gegeven hebt. Dat kon allemaal dankzij Sven en nog gratis ook

                  Heb daarom veel geduld, uiteindelijk komt het allemaal goed.

                  Voor wat betreft het volgen van topics, het volgende.

                  Ik herken je probleem daarin, want als moderator maak ik ook veelvuldig gebruik van de subscribe optie. Nu het mailsysteem tijdelijk niet werkt, blijf ik me toch subscriben op topics. Ik doe dit, omdat je met de optie 'my subscriptions' rechts bovenin je scherm, alle topics kunt opvragen waar je op gesubscribed bent. Zo heb je in ieder geval een lijstje van topics die je zeker wilt lezen. Je zult alleen wel de topics die je niet meer wilt volgen ook moeten unsubscriben dan, anders word je lijst wel heel erg lang.

                  Ik weet, het is wat meer werk dan klikken op een link in een mailtje, maar het werkt wel.
                  In every colour there's the light
                  In every stone sleeps a crystal
                  Remember the Shaman, when he used to say:
                  "Man is the dream of the dolphin"

                  Comment


                  • #10
                    Nuja zeg, dat is vandaag al de 2e keer dat ik 'ingehaald' word tijden het typen van een reactie.

                    Ik zal wel oud worden.
                    In every colour there's the light
                    In every stone sleeps a crystal
                    Remember the Shaman, when he used to say:
                    "Man is the dream of the dolphin"

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt voor de extra uitleg "Modje Test", uw uitleg komt overeen met de werkelijkheid . Enfin, de verhoogde load op onze mailservers (dankzij MyDoom) is achter de rug + we hebben twee extra (zeer krachtige) servers neergepoot om in de toekomst langer weerstand te kunnen bieden aan zulke fenonemen, want andere 'klanten' hadden ook last van het fenomeen (andere ISP's ook).

                      Anderzijds kan je zulke zaken nooit 100% opvangen, want we kregen nu bvb. 3x zoveel mail als op andere drukke dagen. Als ze in de toekomst een wormpje maken die 10x zoveel verkeer richting mailservers stuurt, dan hebben we weer prijs (en met ons andere ISP's).

                      Moraal van het verhaal: Op internet kan je zeker niet op alles voorzien zijn, hoewel we ons best doen om eventuele ongemakken zo snel mogelijk de wereld uit te helpen.
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #12
                        Hoi Sven,

                        Mailsysteem werkt iig weer, kreeg zojuist mail dat er een reply was op dit topic

                        Dat mailservers last hebben van MyDoom weet ik maar al te goed. Heb de mailserver bij ons op de firma de afgelopen weken toch regelmatig op z'n schoudertjes geklopt en gezegd dat ie vooral niet moest omvallen. Iets wat ie gelukkig ook niet gedaan heeft.

                        Daarnaast ben je nog een tijd kwijt met het uitleggen van die mails aan je klanten.

                        Nee, die gast die MyDoom geschreven heeft, heeft d'r in mij niet echt een vriend bij....


                        greetz
                        In every colour there's the light
                        In every stone sleeps a crystal
                        Remember the Shaman, when he used to say:
                        "Man is the dream of the dolphin"

                        Comment


                        • #13
                          't Probleem bij ISP's is dat er zeer veel verschillende domeinnamen in de mailservers zitten (meer dan 1000 bij ons bvb.) met als gevolg dat je potentieel 1000x zoveel last kan hebben als bvb. bij een firma.

                          Anderzijds gebruiken duizende domeinnamen ook de ISP zijn dns servers, als iedere mailserver ter wereld dan die dns servers bestookt, tja, dan heb je het bijna gehad hee De schade van het MyDoom virus zou in de tientallen miljarden dollar lopen + Microsoft en SCO hebben elk 250.000 dollar uitgeloofd voor tips die leiden naar de aanhouding van de virusschrijver ... dat ze hem maar snel pakken!
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                          Comment


                          • #14
                            Kijk, dat bedoel ik nou met een probleem uitleggen
                            Bedankt jongens ik weet genoeg.
                            Groeten Sambal
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jijsambalbij
                              Kijk, dat bedoel ik nou met een probleem uitleggen
                              Bedankt jongens ik weet genoeg.
                              Groeten Sambal
                              jijsambalbij,

                              inderdaad, maar nu hebben we tijd moeten spenderen aan een 'verantwoording' neer te schrijven, tijd die we beter aan andere zaken konden spenderen. Als we alle problemen uitgebreid dienen te beschrijven, dan blijft er minder tijd over voor andere zaken. Over deze problemen stond reeds een summiere uitleg in andere topics ...
                              --
                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                              Comment

                              Working...
                              X