PDA

Volledige versie bekijken : Place Stanislas

gilclaes
31 mei 2011, 20:06
http://i1203.photobucket.com/albums/bb384/gilclaes/PlaceStanislasBD.jpg

basti
31 mei 2011, 22:37
Over de foto: ik heb de indruk dat hij een beetje afhelt, maar dat kan maar mijn idee zijn. En goh, waarom dat gedeeltelijk kleur - zw trucje weer, ik zie echt niet goed in wat dat bijbrengt aan de foto...

Dieter Verbauwhede
1 juni 2011, 12:19
En goh, waarom dat gedeeltelijk kleur - zw trucje weer, ik zie echt niet goed in wat dat bijbrengt aan de foto...

Ik volg.

gilclaes
1 juni 2011, 15:39
Over de foto: ik heb de indruk dat hij een beetje afhelt, maar dat kan maar mijn idee zijn. En goh, waarom dat gedeeltelijk kleur - zw trucje weer, ik zie echt niet goed in wat dat bijbrengt aan de foto...

Was louter een akefietje omdat ik die foto ook geplaatst heb in Nederland...begrijp je...:D
Dank voor de commentaren.:G
Gil

doudeke
2 juni 2011, 05:40
Was louter een akefietje omdat ik die foto ook geplaatst heb in Nederland...begrijp je...:D
Dank voor de commentaren.:G
Gil

O, ik dacht al dat je dat oranje er in had gestoken omdat oranje de kleur van de hoop is.
Fietsen: het is milieuvriendelijk, het is gezond, het is fijn om te zien, maar ik kruip nog
liever op een stinkende bok dan op zo'n vehikel.
Verder vind ik dat iedereen het recht heeft zijn foto te verprutsen op de manier die hem/
haar belieft.

gilclaes
2 juni 2011, 07:21
O, ik dacht al dat je dat oranje er in had gestoken omdat oranje de kleur van de hoop is.
Fietsen: het is milieuvriendelijk, het is gezond, het is fijn om te zien, maar ik kruip nog
liever op een stinkende bok dan op zo'n vehikel.
Verder vind ik dat iedereen het recht heeft zijn foto te verprutsen op de manier die hem/
haar belieft.

Dank Louis.
Is genoteerd.
Dank aan allen voor het kijken en leveren van commentaren.:G:G:G
Gil

witte mol
2 juni 2011, 10:44
is een mooie ZW foto ... kleur in ZW ... soms kan het ... soms niet ... hier zie ik het ook liever niet

PicturEco
2 juni 2011, 11:12
imho brengt het kleur in dit geval niets bij aan de foto.