Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

...En maar wachten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ...En maar wachten...

    Klaarblijkelijk ontsnappen de Verenigde Staten ook niet aan de enorme vraag naar de 300D M'n bestelling staat al 3 weken in backorder... Met een beetje geluk zou hij volgende donderdag eindelijk aankomen... Bij m'n tante... En dan nog een week tellen om tot bij mij in de Belgiek te geraken
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

  • #2
    Tsja, nog even geduld dan maar....
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      In FNAC-Gent zijn er nog een klein aantal in voorraad.
      Ook in een nieuwe PC-winkel in de Veldstraat in Gent stat er nog een toestel in het uitstalraam (hier met lens, in de Fnac alleen body)
      MDB-VL
      Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

      Comment


      • #4
        Bij Bartok liggen er drie in 't uitstalraam.

        Comment


        • #5
          Wachten of wat meer betalen.... That's the question....
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            ik ken het gevoel .. ik heb net vandaag eindelijk mijn tracking nummer gekregen van UPS .. mijn gerief is dan toch onderweg geraakt .. een overijverige werknemer op finance vertrouwde het niet dat een europese creditcard werd gebruikt met het leveradres van een collega van me die ginds woont .. maar nu komt de levering dichter en dichter .. ik voel me als een kind dat op sinterklaas zit te wachten

            Comment


            • #7
              Originally posted by mdb
              In FNAC-Gent zijn er nog een klein aantal in voorraad.
              Ook in een nieuwe PC-winkel in de Veldstraat in Gent stat er nog een toestel in het uitstalraam (hier met lens, in de Fnac alleen body)
              Bij Bartok liggen er drie in 't uitstalraam.
              Allez, allez jongens, maak het Vejito toch niet lastiger dan het nu al is...
              Beste Vejito, geduld man, een bijna lichamelijk voelbaar geluk zal binnenkort je deel zijn...

              Vriendelijke en begripsvolle groet,
              Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Na lang nadenken en rekenen op 22 januari een 300D besteld bij Topfoto. (Nadat ik op de website "sofort lieferbar" gezien had ).
                'k was wel even te laat....('k begin maar te leven na 21.00 uur. ) Ze waren al verkocht.
                Een beetje wachten dus.
                Erbij vertellen dat mijn "beslissing" telefonisch meer dan een week voordien al bekend was bij Topfoto. De "officiële" bestelling nog niet.
                (Brugge is een beetje te ver afgelegen om eventjes over en weer te rijden....)
                Vandaag berichtje gekregen dat mijn 300D binnen is.
                Deze avond betaald met IBAN. ....('k begin maar te leven na 21.00 uur. )

                Schatting : Op 16 Februari ('k haat Maandagen.... ) ben ik de gebruiksaanwijzing aan het lezen met camera in de hand.

                Dat is lang wachten (en slecht slapen.....) maar voor een 300D valt het nog mee.

                Groetjes

                Skitch

                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Maar 't zal wel een duitstalige handleiding zijn zeker
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CooMa
                    Maar 't zal wel een duitstalige handleiding zijn zeker
                    Dat is het minste. De Ixus 400 komt ook van Topfoto en das Duitstalige handleidung nur zwei keer gelesen.

                    Groetjes

                    Skitch
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #11
                      Ik lees zowieso meestal liefst de Engelse of Duitse handleiding. Aan de Nederlandse vertaling wordt er toch dikwijls veel minder aandacht besteed (met mogelijke fouten tot gevolg)...
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #12
                        Skitch ... was het de body alleen of de kit ?

                        Ik heb ook nog een 300D kit in bestelling bij TopFoto maar ik ben bang dat als het zo verder gaat (80 stuks in bestelling) ik hem zal krijgen nadat iedereen met een D70 aan het rond wandelen is

                        Ik denk dat ik Ingo zal moeten vragen wat mijn nummer in de wachtlijst is en dan beslissen...of een body komen met een ander lens (sigma?), of proberen de kit lens ergens anders apart te kopen of de volledige kit duurder te betalen maar hem dan tenminste hebben, of de D70 bestellen zonder te weten wat het toestel waard zal zijn ?

                        Ondertussen heb ik bij topfoto een A80 gekocht waar ik mij mee bezig houd....maar het is niet hetzelfde.

                        Bij Ac-foto zijn ze wel in stock maar wel duurder en met een 256Mb CF die ik niet nodig heb

                        Moeilijke beslissing.
                        Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

                        Comment


                        • #13
                          Hallo BrunoG,

                          'k heb de "body" besteld met een 50/1.8 van Canon en een 28-135/3.5-5.6 .

                          Groetjes

                          Skitch

                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14

                            Ik heb mijne 300D kit besteld op 10 januari bij topfoto en deze week kreeg ik een pakketje van taxipost!!

                            Het waren drie lange weken, maar het wachten waard!

                            Comment


                            • #15
                              Raar....ik heb een mail met mijn bestelling gestuurd op 09/01/2004 en ik heb nog niets gehoord.
                              Nochtans zei Ingo dat hij de toestellen leverde in de volgorde van de bestellingen

                              Ik zal hem maandag vragen waar ik zit in de wachtlijst ?!?!?
                              Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

                              Comment

                              Working...
                              X