Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

    Hoi allemaal

    Ik heb hier een prachtige 85L 1.2 liggen mk II.
    Geen garantie meer maar wel de doos en het aankoopbewijs.
    Dus volledig pakket.

    Wat is een reaslistische prijs voor de lens in de verkoop?
    Ben eerste gebruiker en de lens is in top-conditie.

    Het is een interesse peiling dus nog niet zeker dat ie echt weggaat.


    Groeten
    Risto
    Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

  • #2
    Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

    Off-topic : dergelijke lens zou ik nooit wegdoen en staat op mijn verlanglijstje op n° uno
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

    Comment


    • #3
      Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

      ja ik weet

      Risto
      Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

      Comment


      • #4
        Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

        Ik zou ze ruilen voor een Canon 17-55 2.8, en je krijgt er nog een zoentje, een pilsje en
        een paar euro bovenop. En neen, ik zoek echt niet iedereen.

        Comment


        • #5
          Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

          Ik betaalde mijn 85mm F1,2 L USM van de eerste generatie 1000 euro, aangezien die van U de meest recente is denk ik dat 1200 Euro ne schone prijs is.

          MVG, Jeff c.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

            Nou ik denk wel wat meer dan €1200, nieuw is hij nog rond de €2000
            5DII + 35L = ❤

            Comment


            • #7
              Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

              Oorspronkelijk geplaatst door leonvanwoerkom Bekijk bericht
              Nou ik denk wel wat meer dan €1200, nieuw is hij nog rond de €2000
              Het is wat de gek er voor geeft hoor !
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                ook geen garantie meer natuurlijk, maar 1200 moet zeker lukken
                5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                Comment


                • #9
                  Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                  Normaal gaan deze in perfecte en complete staat rond de 1500 eurokes in de verkoop
                  Degene die hier zeggen 1200 € hopen waarschijnlijk een koopje te doen
                  Het blijft uiteraard een dijk van een lens maar niet voor iedereen zijn portefeuille weggelegd.

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Normaal gaan deze in perfecte en complete staat rond de 1500 eurokes in de verkoop
                    Degene die hier zeggen 1200 € hopen waarschijnlijk een koopje te doen
                    Het blijft uiteraard een dijk van een lens maar niet voor iedereen zijn portefeuille weggelegd.

                    grts
                    Sieg

                    Aangezien ik reeds werk met een 85 1,2, ga ik niet upgraden naar de versie 2 hoor, dus dat koopje doen kan je vergeten.

                    MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Het is wat de gek er voor geeft hoor !
                      En de "gek" geeft er gemiddeld zo'n €1400/€1500 voor
                      5DII + 35L = ❤

                      Comment


                      • #12
                        Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                        heb vrij recent 2 van die lenzen gezien in aangeboden rond de 1300 EUR. Ik weet niet als de persoon in kwestie de vraagprijs heeft gekregen. En weet ook niet als er nog garantie op zat.

                        Voor hoeveel wilt ge hem wegdoen?
                        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                        website: http://www.hung.be
                        facebook - Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                          Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                          heb vrij recent 2 van die lenzen gezien in aangeboden rond de 1300 EUR. Ik weet niet als de persoon in kwestie de vraagprijs heeft gekregen. En weet ook niet als er nog garantie op zat.

                          Voor hoeveel wilt ge hem wegdoen?
                          Ik denk ook dat dit een realistische prijs is voor eentje zonder garantie. Aan 1400 EUR zal je hem amper kwijt geraken hoor. 1300 EUR is niet te veel en ook niet te weinig. Voor 1200 EUR ben je hem in enkele dagen kwijt denk ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Aangezien ik reeds werk met een 85 1,2, ga ik niet upgraden naar de versie 2 hoor, dus dat koopje doen kan je vergeten.

                            MVG, Jeff
                            Hey Jeff, ik zeg niet dat jij dat koopje wilt doen dus je moet je niet aangesproken voelen. (ik heb zelf versie 1 gehad en nu versie 2, en die upgrade was het absoluut waard)
                            Maar het is nu eenmaal een feit dat als je een interessepeiling met de eventuele vraagprijs doet op het forum er dan steeds bij zijn die een lagere prijs vermelden in hun eigen voordeel. (zelf ook al meegemaakt)
                            Daarna staat diezelfde lens ergens anders weer te koop voor een pak meer.

                            25% minder dan de nieuwwaarde lijkt mij een haalbare prijs, dus 1400 à 1500 €.

                            En wat de personen hier steeds hebben met "indien de lens of het toestel nog in garantie is"...... Sorry jongens, maar ik zal even die bubbel doorprikken want garantie is niet overdraagbaar

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: [canon] 85L 1.2 mk II-interessepeiling

                              Zoek gewoon in aangeboden naar canon 85mm 1.2
                              Daar ziet ge de prijs en als het al dan niet verkocht is.
                              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                              website: http://www.hung.be
                              facebook - Instagram

                              Comment

                              Working...
                              X