Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd StuBru

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd StuBru

    Uit de Nieuwsbrief van StuBru:

    Fotograaf gezocht in Stereo, Gent

    "Ontdek de Stephan Vanfleteren in jezelf: stuur ons je mooiste foto's van festivals of evenementen door en win twee maanden expositieruimte in het Stereocafé te Gent! De beste foto's worden geselecteerd door het Stubru-team en de winnaar wordt door ons op de hoogte gebracht. Een eenzame hoogte, dat wel, dus grijp alvast die pillen tegen hoogteziekte op http://stubru.be."

    Ik ken Vanfleteren niet, maar hij schijnt al twee keer de World Press Award te hebben gewonnen. Zijn foto's zien er wel indrukwekkend uit:
    http://www.lookat.ch/index.php/article/frontpage/28/
    http://www.artsenzondergrenzen.nl/gallery.php?gallery=15

    ps. Even titel aangepast, want die was denk ik niet zo duidelijk
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    "Je bent student fotografie, of je ben gewoon een amateurfotograaf, en je wil wat bekendheid...". Ik vraag me af wie daar gaat op af komen. Veel pocket-cam shots van festivalweiden (het StuBru publiek kennende)? Zo'n shots kan je toch niet uitvergroten tot 60x80cm? Daarvoor heb je 6Mp nodig...

    En amateurfotografen zijn niet echt veel te vinden op zo'n evenementen; met een pro toestel geraak je zelfs meestal niet binnen...

    Conclusie; komen in aanmerking:
    -Mensen met 6Mp pro toestellen, doch deze zijn niet te vinden in het gewone publiek, dus zijn het "vriendjes van" die back- en frontstage kunnen.
    -Mensen met een kleine analoge camera die de moeite willen doen om hun shots te gaan afprinten op posterformaat.

    Los daarvan; foert, ik ga toch meedoen, met 2Mp shots dan nog. Just for fun.

    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      kwil ook meedoen, maar vind de link niet op de site...


      Stef

      Comment


      • #4
        Oe, eerlijk gezegd heb ik alleen dit korte berichtje gelezen en niet verder gekeken / gezocht .
        Ik zie zo snel ook niets op de StuBru site. Ik was wellicht weer iets te voorbarig?
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Op http://www.stubru.be/stubru_master/agenda/stereo_by_studiobrussel/index.html vind je meer info en het reglement...
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #6
            Maar hier kennen ze Vanfleteren wel hoor, hij is één van onze betere persfotografen om het zachtjes uit te drukken.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Is Vanfleteren een fotograaf van De Morgen?
              Er staan daar soms (meestal) prachtige (portret)foto's in, vooral in de weekend-editie. De foto van Guy Thys hangt nu nog aan m'n prikbord...
              mvg,
              Dieter

              Comment


              • #8
                STEREO NIEUWS :: Fotowedstrijd
                Ben jij een student(e) fotografie en droom je van een eigen expositieruimte? Is fotografie een passie en wil je gewoon heel graag een beetje beroemd zijn? Dan is dit je kans! Stuur vanaf nu je foto's van festivals of evenementen door en win twee maanden expositieruimte in het StereocafŽ te Gent! De beste foto's worden geselecteerd door het Stubru-team en de winnaar wordt door ons persoonlijk op de hoogte gebracht. Kijk zeker bij het wedstrijdreglement voor meer informatie.


                BD0235BE

                http://www.pbase.com/macchap

                We do what we can with what we have and where we are

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Macchap
                  STEREO NIEUWS :: Fotowedstrijd
                  Ben jij een student(e) fotografie en droom je van een eigen expositieruimte? Is fotografie een passie en wil je gewoon heel graag een beetje beroemd zijn? Dan is dit je kans! Stuur vanaf nu je foto's van festivals of evenementen door en win twee maanden expositieruimte in het StereocafŽ te Gent! De beste foto's worden geselecteerd door het Stubru-team en de winnaar wordt door ons persoonlijk op de hoogte gebracht. Kijk zeker bij het wedstrijdreglement voor meer informatie.

                  dat was ook mijn oorspronkelijke reactie....

                  maar ik denk dat je gerust "OF" tussen die twee zinnen mag zetten ipv "EN"...
                  Er staat nergens vermeld dat je aan beide criteria moet voldoen...

                  Stef

                  Comment


                  • #10
                    ik heb ook meegedaan, toch voor iets student hé... maarja veel 6mp evenevent fototjes zaten niet in de collectie...

                    Comment


                    • #11
                      Een 3 megapixel geeft al mooie 50x70 afdrukken!
                      Een poster maak je niet om met je neus tegen te plakken, toch?

                      Maar ik ben het wel voor een groot deel eens met Jochen ... ze pakken je toestel af of weigeren je de toegang tot de zaal/weide en achteraf vragen ze of je leuke shots hebt kunnen maken

                      Comment


                      • #12
                        pffffff
                        pessimisten
                        de meeste studenten fotografie trekken wel veeeeeel fuiven en events
                        en werken doorgaans analoog
                        ja dat bestaat nog
                        dat moet zelf
                        als student
                        dus dan is het formaat niet belangrijk
                        jaja, is leuk initiatief
                        vind ik

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by @nneke
                          pffffff
                          pessimisten
                          de meeste studenten fotografie trekken wel veeeeeel fuiven en events
                          en werken doorgaans analoog
                          ja dat bestaat nog
                          dat moet zelf
                          als student
                          dus dan is het formaat niet belangrijk
                          jaja, is leuk initiatief
                          vind ik
                          Groot gelijk!

                          Ik heb trouwens met mijn 6mp al evenementen gefotografeerd. Préselectties voor een rockfestival...

                          Ach ja

                          Groeten,
                          Kristof

                          Comment

                          Working...
                          X