Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waardebepaling: Fuji S5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waardebepaling: Fuji S5

    Hallo,

    Kleine vraag:

    Iemand enig idee wat een Fuji S5 nog zou waard zijn op dit ogenblik?
    Fuji S5 met batterijgrip en twee batterijen. Doos + factuur + toebehoren aanwezig.
    +/- 8000 clicks - aangekocht in maart 2009 (laatste exemplaren)

    Twijfel om overstap te maken naar D300s.

    mvg
    Kurt
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Tja, misschien ben ik verkeerd maar ik denk tussen de 400 en 500€ misschien?
    Ik had toendertijd het 2de toestel dat in België verkrijgbaar was...... 1700 € aub .... Prijzen van camera's zakken bijzonder snel.
    Last edited by Franciskine; 27 mei 2011, 07:23.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: waardebepaling: Fuji S5

      zou niet slecht zijn ...
      Last edited by stroedel; 28 mei 2011, 15:19.
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: waardebepaling: Fuji S5

        Een camera koop je inderdaad niet echt als investering. Volgens mij is 500€ een mooie prijs, maar je moet natuurlijk iemand vinden die nog interesse heeft... Velen zullen hun neus ophalen voor deze camera denk ik (ik spreek uit ervaring). Maar begrijp me niet verkeerd: ik gebruik hem ook nog altijd als tweede body, naast een D3, bij huwelijksreportages en vind hem nog altijd super. Wil hem voor geen geld in de wereld kwijt, dus ik hoop dat hij het nog wat volhoudt... Succes met de verkoop in ieder geval!

        Roeland
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment


        • #5
          Re: waardebepaling: Fuji S5

          jup .. weet dat body geen investering was ... als ik iets rond de 450 € iets kan krijgen met batterijgrip en 2 batterijen & 12gb aan cf geheugen zal ik zeker tevreden zijn ... zoniet, blijft hij bij mij want is zeker niet versleten
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment


          • #6
            Re: waardebepaling: Fuji S5

            Ik heb de mijnne vorig jaar in oktober €350 betaald zonder batterijgrip/geheugen, met slechts een batterij.

            Comment


            • #7
              Ik ga er eens over nadenken, misschien neem ik hem wel......
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X