Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Typerende Locatie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Typerende Locatie gezocht

    Hey,

    Voor een retro jaren 30 shoot met een pro model zoek ik een typerende locatie.
    De styling zou redelijk fashion zijn, denk hoge rokken, pumps, zware makeup, hoog opgezet haar, veel accessoires, eventueel 2 deense dogs erbij (maar dat is nog optioneel)
    Dit had ik in gedachten:-
    -oud pittoresk treinstation
    -avondlicht
    -fotograferen met beweging van de rondlopende mensen, voertuigen

    Stedelijk karakter dus, niet TE druk, maar wel pittoresk, wat je een 'oud' gevoel geeft.
    Ik heb al zitten googlen op oude stationnekes, maar ik vind het moeilijk om daartussen iets te vinden.

    Iemand die me ideeën kan geven?
    Het model zal Romy Van Hoek zijn (google mr eens)

    Any help highly appreciated...
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: Typerende Locatie gezocht

    al bijna 80 keer gelezen en nog steeds geen tips????
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

    Comment


    • #3
      Re: Typerende Locatie gezocht

      Station van Hombourg misschien:

      Zie link van deze fotograaf:



      YMMV,

      Nerdi
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Typerende Locatie gezocht

        Onlangs nog in het station van Puurs geweest (niet bruikbaar voor dees) en kreeg er te horen dat je NORMAAL toestemming moet vragen om te shooten, zeker als je statief en belichting gaat gebruiken. Daar mocht ik het echter wel van de toen aanwezige stationchef.

        Wat denk je van de voetgangerstunnel op linkeroever? Meer retro kan niet denk ik EN goed onderhouden. Café ernaast heet trouwens retro denk ik?
        Kant van linkeroever zelf geniet mijn voorleur, minder pottekijkers.

        Grtz,
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #5
          Re: Typerende Locatie gezocht

          Ik kan misschien een blauwe deense dog leveren , maar of da ze blijft stil staan kan ik niet garanderen

          Comment

          Working...
          X