Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografen gezocht

    Beste

    Wij zoeken fotografen om foto's te maken op vrijdag en zaterdag avonden in discotheken, danscafe's en op party's.

    De eerste opdrachten zijn voor de ganse maand juni in discotheek Slices te Hasselt, Enz ...

    Profiel / vereisten

    - M/V minimum 18jaar
    - Digitale camera met externe flits
    - Verzorgd voorkomen
    - In bezit van rijbewijs + auto

    Stuur uw CV + een recente foto van uzelf door naar:
    info@slices.be

  • #2
    Re: fotografen gezocht

    Veel eisen, maar wat hebben jullie te bieden (qua onkostenvergoeding, oa benzine, werkuren etc) ? Niet dat ik interesse heb.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: fotografen gezocht

      wat voor merk camera moet je hebben?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: fotografen gezocht

        boter?
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: fotografen gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wat voor merk camera moet je hebben?
          Grt,bouk.
          lol! :g
          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

          Comment


          • #6
            Re: fotografen gezocht

            De fotografen moeten enkel en alleen een digitale camera met externe flits hebben.


            Stuur uw cv en een recente foto naar info@slices.be

            Het merk van camera is niet van belang!

            Comment


            • #7
              Re: fotografen gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door slices Bekijk bericht
              De fotografen moeten enkel en alleen een digitale camera met externe flits hebben.

              Het merk van camera is niet van belang!
              oh..dank U.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: fotografen gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door slices Bekijk bericht
                De fotografen moeten enkel en alleen een digitale camera met externe flits hebben.


                Stuur uw cv en een recente foto naar info@slices.be

                Het merk van camera is niet van belang!
                aha dus vaardigheden zijn van totaal geen belang. Spijtig wel dat het digitaal moet zijn. Ik vind Provia bij flitslicht nogal heel mooi.

                die recente foto, ik neem aan dat dat gaat over recent fotowerk?
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: fotografen gezocht

                  toch niet putor, die recente foto moet van uzelf zijn (zie eerste post)

                  tis belangrijker hoe dage der uit ziet dan wat voor werk je aflevert denk ik

                  en gelieve u ook te houden aan dresscode en huisregels (slices.be)
                  Last edited by Snickers; 24 mei 2011, 15:18.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotografen gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Snickers Bekijk bericht
                    toch niet putor, die recente foto moet van uzelf zijn (zie eerste post)

                    tis belangrijker hoe dage der uit ziet dan wat voor werk je aflevert denk ik
                    Dan moeten we dus eerst opzoeken wat voor publiek Slices zoal trekt.

                    edit: glad geschoren mannekes met strepen hemdjes. count me out
                    Last edited by putor; 24 mei 2011, 15:25.
                    The Knight That Says Ni...kon

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Snickers
                      toch niet putor, die recente foto moet van uzelf zijn (zie eerste post)

                      tis belangrijker hoe dage der uit ziet dan wat voor werk je aflevert denk ik
                      En zeker een externe flitser (je weet wel, zo'n plankje met poeder op dat je naast je toestel houdt).
                      Waarom trouwens een rijbewijs en auto? Wanneer je op een locatie bent, dan speelt de manier waarop je er geraakt toch weinig of geen rol?

                      Er wordt trouwens nog steeds met geen woord gerept over de vergoeding...
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotografen gezocht

                        goh, wat word er weer moeilijk gedaan hier seg pffff
                        ziet er mij een normale deftige vraag uit, als het je interesseert reageer je en anders niet....toch?topics als deze worden direkt in het belachelijke getrokken, waarom eigenlijk?

                        trouwens al eens ergens een advertentie zien staan waar gelijk het loon in meevermeld word...? Ik nog niet trouwens....

                        lijkt me trouwens vrij normaal als iemand of een organisatie foto's nodig heeft hier op een "foto-forum" een oproep doet....of heb ik dat nu mis , en moet ts zijn vraag op een scooterforum stellen?

                        en een foto vragen ze tegenwoordig meer en meer bij aanwervingen en lijkt mij normaal ook, als je even nadenkt weet je vast waarom.....

                        Als ze nu vragen aan ts , "en heb je fotografen gevonden op het grote BD" zal hij moeten antwoorden "nee want ze lachten mij daar vierkant uit" ......omdat ik fotografen zocht....
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotografen gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          goh, wat word er weer moeilijk gedaan hier seg pffff
                          ziet er mij een normale deftige vraag uit, als het je interesseert reageer je en anders niet....toch?topics als deze worden direkt in het belachelijke getrokken, waarom eigenlijk?
                          omdat dat leuk is. Mensen die geïnteresseerd zijn kunnen mailen naar het opgegeven adres. Er zullen daar waarschijnlijk al wat foto's van verzorgde voorkomens in de bus zitten.

                          de gestelde eisen zijn ook wel een beetje lachwekkend.
                          The Knight That Says Ni...kon

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotografen gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                            goh, wat word er weer moeilijk gedaan hier seg pffff
                            ziet er mij een normale deftige vraag uit, als het je interesseert reageer je en anders niet....toch?topics als deze worden direkt in het belachelijke getrokken, waarom eigenlijk?

                            trouwens al eens ergens een advertentie zien staan waar gelijk het loon in meevermeld word...? Ik nog niet trouwens....
                            daar heb je gelijk in dat zoiets niet wordt mee gedeeld in een adverdentie.
                            de ts speel wel kort op de bal hier.
                            volgens mij zoekt men een huisfotograaf.
                            maar kon wel iets zeggen erover bv. vergoeding voorzien. nu komt het mij ook maar bot over.
                            wat de eisen betreft, heb even de site bezocht.
                            meen dat het geen cafe in het dorp is waar jef en den charel aan den toog hangen.
                            en dat men eisen stelt aan je voorkomen.
                            alhoewel als men de fotos bekijkt van de aanwezigen lijkt het mij toch maar een gewoon clubje

                            grts
                            korandoke
                            Last edited by korandoke; 24 mei 2011, 20:40.
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotografen gezocht

                              Ik vind het erg dat het uiterlijk van de fotograaf belangrijker is dan zijn portfolio of kwaliteiten. Ik zou dus al uit de boot vallen .

                              Ik hoop dat ik ernaast zit, maar dit is vermoedelijk weer een poging om snotapen blij te maken met een dode mus. Onder t mom van 'je mag gratis binnen op een trendy feestje', verslijt je je materiaal en je auto en steek je er nog geld in ipv dat je het verdient.

                              Ik ben nu zo zot niet meer.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment

                              Working...
                              X