Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site over Fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Site over Fotografie

    Hallo,

    Ik zit met het idee om een site te maken over fotografie. Ik weet echter nog niet zo goed hoe ik dat precies ga realiseren. Enkele ideen:

    - uitleg basisbegrippen
    - uitgebreide review G5 (mijn toestel )
    - veel links

    Wat vinden jullie van het idee en vooral: hebben jullie nog suggesties/ideen????? Er zijn vast genoeg creatieve mensen die me een eindje op weg willen helpen met ideen opdoen!

    Alvast bedankt,

    Patrick
    Canon Powershot G5

    patrickvdhul.fotopic.net

  • #2
    Mss de cursussen in pdf-formaat?
    korte uitleg aan de hand van PS?
    Goed uitgebalanseerde Menu.

    Comment


    • #3
      Ook belangrijk vind ik het gebruik van wit-balans en flits technieken.

      Comment


      • #4
        over het laten afdrukken van een foto, en links naar div. afdrukcentrale's misschien met een paar test reporten erbij ?

        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment


        • #5
          Bedankt voor jullie ideen, maar ik dacht bij mezelf dat een site over fotografie misschien toch een beetje veel werk is voor 1 persoon. Ik heb het onderwerp daarom iets afgebakend:
          Tutorials voor Photoshop

          Wat vinden jullie hiervan en hebben jullie hierbij nog suggesties?
          Canon Powershot G5

          patrickvdhul.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Zie ook liever eens een goede site met info over flits-technieken. Heb er nog niet echt een gevonden...(iemand?). Tutorials over Photoshop vind je al voldoende.

            Zorg ervoor dat je de pagina's makkelijk kunt afprinten (dat alle info en foto's erop staan bij print). 't Leest toch noch makkelijker van papier dan van een pc scherm.

            Panoramix

            Comment


            • #7
              Een site is één, maar je moet regelmatig updaten hé, anders zie je mij na een paar maand niet meer terug.

              En idd tutorials over photoshop zijn er naar mijn mening voldoende om niet te zeggen veel te veel
              Dank u wel.

              Comment


              • #8
                Ik maak toch een site over photoshop tutorials. Er zijn al wel een heleboel engelstalige maar het nederlandse aanbod is nog niet zo groot. Bovendien is een site over fotografie een veel te groot onderwerp en ik denk zelf dat ik ook nog niet genoeg kennis erover heb om het aan andere mensen uit te kunnen leggen
                Canon Powershot G5

                patrickvdhul.fotopic.net

                Comment


                • #9
                  Ik geef al zes jaar workshops in Photopaint (Corel)
                  De cursisten krijgen ieder les een cursusboekje van m'n workshop en ze kunnen deze ook op het web vinden.
                  De workshops zijn in pdf formaat.
                  Je kan eens gaan kijken op de site van de computerclub FGPC.
                  http://home2.pi.be/michel30/

                  Daar klik je op Workshop en geef je als gebruikersnaam fgpc in en als Wachtwoord granada.
                  Alles in kleine letters.

                  Comment

                  Working...
                  X