Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakbladen professionele fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakbladen professionele fotografie

    Hallo,

    met het oog op adverteren in vakbladen heb ik zitten googlen naar de belangrijkste foto vakbladen voor professionals:

    Voor de bene(lux) kom ik uit op: http://pf.nl
    Internationaal: http://www.photopromagazine.com

    Is m'n selectie correct ?

    Hoewel... misschien nog ff bijvertellen, de doelgroep is eigenlijk landschaps, natuur, architectuur, kortom buitenfotografie.
    Last edited by XXL66; 22 mei 2011, 08:29.
    The older i get, the better i was.

  • #2
    Re: Vakbladen professionele fotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door XXL66 Bekijk bericht
    Hallo,

    met het oog op adverteren in vakbladen heb ik zitten googlen naar de belangrijkste foto vakbladen voor professionals:

    Is m'n selectie correct ?
    zit je hier wel in het juiste forumonderdeel?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Vakbladen professionele fotografie

      oops, ja ik zie nu indd onder SHOOT. Ik dacht dat dit algemeen vragen was, excuses.
      The older i get, the better i was.

      Comment


      • #4
        Re: Vakbladen professionele fotografie

        [Mod] even verplaatst
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Vakbladen professionele fotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door XXL66 Bekijk bericht
          Hallo,

          met het oog op adverteren in vakbladen heb ik zitten googlen naar de belangrijkste foto vakbladen voor professionals:
          Negeer Bouk zijn puur structurele reactie gerust ... Bouk is nogal gericht op orde en netheid op dit forum wat de effectieve inhoud en meerwaarde van zijn berichten niet altijd ten goede komt ... (sorry Bouk, ik observeer maar ...)

          @TS waarvoor wil je adverteren?

          - een product
          - een dienst (als fotograaf)

          ...

          Wat is je afzetmarkt? BeNeLux - Europa - Wereldwijd?
          Welke distributie & oplage?

          ...
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Vakbladen professionele fotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Negeer Bouk zijn puur structurele reactie gerust ... Bouk is nogal gericht op orde en netheid op dit forum wat de effectieve inhoud en meerwaarde van zijn berichten niet altijd ten goede komt ... (sorry Bouk, ik observeer maar ...)
            Ja, bovenstaande zin is heeft zeker een meerwaarde, en qua effectieve inhoud kan deze ook tellen: doe maar lekker waar je zin in hebt en post je topics maar waar je zin hebt, want de forumonderdelen zijn enkel voor de fun gemaakt. Je hoeft niet echt te kijken waar iets moet gepost worden.

            Dergelijke reacties snap ik niet.
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: Vakbladen professionele fotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Dergelijke reacties snap ik niet.
              Misschien was ik niet duidelijk genoeg dan, met de reactie van Bouk is TS niets - TS heeft zoals menig ander lid per ongeluk zijn/haar vraag in een verkeerd onderdeel geplaatst. Er moet zeker structuur zijn maar we beschikken op BD over een goed team moderatoren die systematisch berichten verplaatsen naar passende subfora.

              Toch heb ik even de moeite gedaan om na mijn meningsuiting naar Bouk toe TS verder te helpen met on-topic vragen zodat hij/zij verder geholpen kan worden.

              Net zoals jij mij wijst op mijn "rare" reactie heb ik Bouk gewezen op zijn "nutteloze" reactie, mijn excuses als ik hiermee je leesgenot verpest heb.
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Vakbladen professionele fotografie

                @TS waarvoor wil je adverteren?

                - een product
                - een dienst (als fotograaf)

                ...

                Wat is je afzetmarkt? BeNeLux - Europa - Wereldwijd?
                Welke distributie & oplage?


                Het betreft een product. Kan in principe voor allerlei fotografie doeleinden ingezet (immo, natuur, landschap, wildleven, industrie..). Heel ruime doelgroep. In principe wil ik mij eerst orïenteren op benelux.
                The older i get, the better i was.

                Comment


                • #9
                  Re: Vakbladen professionele fotografie

                  2 Nederlandse: DigifotoPro en ZOOM.NL
                  Belgisch is SHOOT denk ik
                  Er zijn er nog wel enkele, maar deze 3 zijn de meest gelezen in BENELUX denk k..
                  * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                  Comment


                  • #10
                    Frankrijk: Chasseur d'Images.
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vakbladen professionele fotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Frankrijk: Chasseur d'Images.
                      Meteen een oplossing voor TS
                      Is inderdaad zeker een te overwegen optie!

                      Voor mij niet moeilijk om toe te geven dat je inbreng een goede tip is, Voltigeur.

                      Misschien kan je nu even dezelfde reflectie maken dat mijn betoog t.o.v. van Bouk zijn nutteloze mierenn**ken wel nut gehad heeft? Of is hij een BD-God die onraakbaar is?

                      Mede door mijn vraagstelling aan TS zijn er meerdere voorstellen gekomen die een bruikbaar instrument zijn voor TS.
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vakbladen professionele fotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Meteen een oplossing voor TS
                        Is inderdaad zeker een te overwegen optie!

                        Voor mij niet moeilijk om toe te geven dat je inbreng een goede tip is, Voltigeur.

                        Misschien kan je nu even dezelfde reflectie maken dat mijn betoog t.o.v. van Bouk zijn nutteloze mierenn**ken wel nut gehad heeft? Of is hij een BD-God die onraakbaar is?

                        Mede door mijn vraagstelling aan TS zijn er meerdere voorstellen gekomen die een bruikbaar instrument zijn voor TS.
                        Kijk, wat betreft mijn opmerking i.v.m. jouw reactie op bouk zijn post, daar blijf ik toch bij. Niet omdat er moderators zijn, dat een gewone BD'er een ander er niet mag op wijzen dat iets verkeerd is, niet conform de BD-regels (zonder daarom als ongenaakbare BD-God te worden bestempeld).
                        Moest bouk naast zijn opmerking ook een antwoord gegeven hebben op de vraag van TS? Misschien wel, maar misschien ook niet. Als je de opmerking maakt dat iets verkeerd gepost werd, en je heeft dan tegelijk een antwoord op de gestelde vraag, dan negeer je eigenlijk je eigen opmerking.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Net zoals jij mij wijst op mijn "rare" reactie heb ik Bouk gewezen op zijn "nutteloze" reactie, mijn excuses als ik hiermee je leesgenot verpest heb.
                        Ik vond jouw reactie inderdaad raar.
                        Die van bouk was niet geheel nutteloos, want ze was wel correct
                        En neen, je verpest niet mijn leesplezier. Ik blijf er gewoon voorstander van dat iedereen er een ander mag op wijzen wanneer deze de regels (bewust of onbewust) niet volgt. Mocht zoiets ook in het echte leven gebeuren, dan zouden we een veel aangenamere maatschappij hebben lijkt me.

                        En ja, Chasseur d'Images is een goed blad. Ik koop het vrij regelmatig (om mijn Frans een beetje bij te schaven)

                        mvg,
                        Bart
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vakbladen professionele fotografie

                          Ook Nederlands, geen idee of het courant los te verkrijgen is in België

                          Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

                          Be careful who you shoot; they may shoot back

                          Comment

                          Working...
                          X