Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

    mijn vriend en ik zijn beginners in de fotografie.
    Samen gingen we vorig weekend al even op pad voor foto's van urbex te maken en zijn toch al op enkele plaatsen geraakt.
    Nu hadden wij via dit forum eens willen horen of er niemand is die al wat meer ervaring heeft met urbex fotografie om met ons dit weekend een daguitstap te plannen en ons wat tips en tricks mee te geven.
    Wie wilt ons verder helpen?

    graag spoedig seintje! want zou voor dit weekend zijn

    groetjes,
    Magalie

  • #2
    Re: iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

    oei niemand die dit wilt doen met ons? :-s

    Comment


    • #3
      Re: iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

      Ik doe zelf geen urbex maar een urbex'er zal niet zomaar "ijn" plaatsen prijsgeven.
      Dit is meestal het resultaat van zelf zoeken, onderzoeken etc en om het dan voor iedereen zomaar te grabbel te gooien doen ze het liever niet.
      Vooral omdat ook velen zich niet aan e ongeschreven wetten van urbex houden en dingen gaan verplaatsen, vernielen, ...

      Comment


      • #4
        Re: iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

        ja dat begrijp ik zeker... en we weten ook dat het zeer moeilijk is om zo iemand te vinden. Willen ja iemand die ons tips en tricks kan geven.
        we zijn op enkele plaatsen al geweest vorige zondag en hebben al een bewaker over de vloer gekregen die ons meteen wegstuurde, enkele panden waar je echt niet meer binnenraakt en sommige waar we wel zijn binnengeraakt. maar een ervaren urbexer kan ons wel wat goede raad en ja mss wil die met ons wel op pad gaan.

        Comment


        • #5
          Re: iemand ervaring met urbex die met ons op stap wil?

          Meld je eens aan op een urbex forum zoals bijv http://cluburbex.forum-actie.com/forum
          http://www.picksz.nl Update 9 augustus 2012

          Comment

          Working...
          X